Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bestilling af varerprøver

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er i time trouble :(

Har endnu ikke modtaget min Cvrreg + import-tilladelse, så er det muligt at bestille varerprøver (ca. 3500 kr) som privatperson også købe dem af firmaet? andre alternativer?

Det firma jeg bestiller af (fra østen) har nemlig ikke krævet noget cvrnr eller andet firma relateret?

På forhånd tak - Mvh Mathias

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15095
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:45

Mathias Tang:

Det firma jeg bestiller af (fra østen) har nemlig ikke krævet noget cvrnr eller andet firma relateret?

Til info, så skal de heller ik opkræve noget... Det er kun ved handel indenfor EU...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:45

Hej, hvis du har indsendtt anmodning om CVR + importtiladelse kan du bare bestille til dit firma. Det eeneste du risikerer er skulle betale fortoldning ifm. udlevering af varerne

Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 16:55

Okay - men hvordan får jeg det så indført i mit regnskab? bare gemme fakturaen for overførelsen?

+ jeg er på ferie, når varerne ankommer til dk - bliver mine varer så ikke stoppet, da jeg ikke er i dk til at betale told.

Tak for de gode svar

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:01

Mathias Tang:

Okay - men hvordan får jeg det så indført i mit regnskab? bare gemme fakturaen for overførelsen?

+ jeg er på ferie, når varerne ankommer til dk - bliver mine varer så ikke stoppet, da jeg ikke er i dk til at betale told.

Tak for de gode svar

Du får vel en faktura fra det pågældende firma? Det bruger du så bare i dit regnskab.

Du vil få besked om, at varerne er ankommet, så mener jeg du har små 2 uger til at deklarere.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)