Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekniske aspekter af produkt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi er to der står med en idé, til et nyt produkt. Problemet er bare, at ingen af os er eksperter i meget tekniske ting, altså hvor produktet rent praktisk skal fungere? Hvem skal man snakke med om sådan noget, altså hvem kan hjælpe med at udvikle produktet fra idé, til noget der rent faktisk virker?

Det er et fysisk produkt, der kræver elektricitet, så der er vel også en hel masse regler osv. som skal følges?

Jeg håber i forstår mit spørgsmål :-)

Mvh.

Anders

Fra København, Århus
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 00:31

Spørgsmål forstået!

Anders der er en masse regler for en hulans masse ting i denne verden. Men indenfor iværksætteri er der kun en regel: Ud over stepperne! Få noget erfaring. Forsøg at undgå at undgå at miste huset når du går konkurs.

En idé til et nyt produkt er ikke et nyt produkt og et nyt produkt er ikke lavet af idéer.

Idéen er gnisten der skal få dig op af lænestolen og få dig igang med at forfølge dine drømme.

Jeg svarer på dit indlæg fordi du skriver: "Hvem kan hjælpe med at udvikle produktet fra Idé, til oget der rent faktisk virker?"

Tja... hvis det bare var så enkelt. Det er let nok at udvikle produkter der virker, det er langt sværere at sælge dem!

Der er kun én person der kan gøre for dig hvad du beder om  - og det er dig! Hvis du vil have dit produkt så finder du en vej.

Læs eventuelt denne side fra Idëministeriet's hjemmeside hjemmeside, den kan måske guide dig på sporet.

http://www.ideministeriet.dk/Inspiration/Hvad-er-din-ide-vaerd-For-dig.html

Jeg håber du forstår mit svar :-)

IDEMINISTERIET - IDEKONSULTATIONER - COACHING - INNOVATIONSFORLØB - KURSER

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 11:41

Hej

Vil i gerne vide noget om : Maskindele i bevægelse

Om dit produkt skal være dobbeltissoleret

Prototype tegning

Masse produksere

Virkemåde iforhold til gældende regler omkring SB

Så kan jeg måske hjælpe

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)