Hej alle, Da vores fragtfirma stopper den 30. juni 2010 er vi på udkik efter et nyt fragtfirma. Lidt infomation om vores pakker: Vi sender alle mindre pakker med PostDanmark, men de store pakker sender vi med fragtmand. Det drejer sig hovedsagelitgt om følgende: Staffelier: de er pakket i kasser og vejer i mellem 5 - 12 kg (mål: 190 x 20 x 60 cm) - de er fortrinsvis lette at håndtere. Svæverammer: de er pakket i bobleplast og vejer mellem 2 - 5 kg og det kan være i mål op til 120 x 150 x 5 cm. Ligger typisk omkring 100 x 100 x 5 cm. Vi får normalt afhentet pakker 2 gange om ugen og vi sender omkring 5 - 8 pakker om ugen. Bortset fra jul, der får vi afhentet hver dag. Vi sender alt i alt omkring 1200 pakker om året pt. (fragtmand + PostDanmark) du er interesseret i alle pakker, vil jeg også gerne høre fra dig. Alle pakker der sendes med fragtmand er volumepakker, som ikke vejer eller fylder meget, men ligger normalt på 350 m3 - så de ikke kan sendes igennem PostDanmark. Jeg er meget interessert i en fast pris pr. pakke - som godt kan deles ind i staffelier og svæverammer m.m. Men ellers hører jeg gerne fra dig, hvis det har interesse eller også meget gerne anbefalinger fra andre. Du kan se vores varer her: Kunstkompagniet og vi bor i 9600 Aars
|
Søger ny aftale med fragtfirma
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)