Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobile reklamer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-folk,

Jeg barsler med en lille idé, som jeg har forelagt venner og bekendte. De fleste synes idéen lyder spændende, men har lidt svært ved at se det ført ud i livet.

Idéen går på at lave et cykelcover der dækker hele cyklen. Med over en million cykler i hovedstadsområdet burde der være et marked. Ikke alle kan jo få deres cykel indendørs og selv da, kunne det bruges når man var ude hos venner etc.
Med cykelcoveret forlænger du cyklens levetid og sparer på reperationerne. Samtidig har du en tør cykel når du står op om morgenen, eller skal hjem fra en arbejdsdag hvor regnen har silet ned.

Nu er spørgsmålet så om nogen ville købe coveret af egen fri vilje. Måske - måske ikke så mange.
Derfor ville jeg trykke reklamer på coveret så cyklen bliver en 1x1,5 meter stor reklame.

Disse skulle så deles ud, hvor der er mange cykler, på arbejdspladser og andre relevante steder.

Måske bliver reklamen spæret inde, når den står i cykelstativ, omgivet af andre cykler, men med en karakteristisk farve, som feks. Telia (Vist nok patenteret farve), så er folk ikke i tvivl.

Hvad har I af kommentarer og idéer der kan videreudvikle idéen?

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 01:45

Haha, lyder som en meget sjov ide!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 08:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

syntes da også ideen er sjov men tror du får problemer med at afsætte den.

kan godt se det smarte i at beskytte cyklen men jeg magter ikke en gang at flytte min cykel ind under halvtaget Sad

og hvor skal man have coveret under kørelse, forstiller mig at den har størrelse og en kvalitet ala et weber cover - måske lidt tyndere - og det fylder altså en del og det er jo ikke alle der lige har en taske med.

Men hvis du kan overbevise virksomheder om at det er en genial strøgave så kan det nok gå, men forstiller mig at prisen ville være for høj. hvad forventer du af salgsprisen?

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 13:18

Tak for inputet,

Jeg er ikke gået meget længere med idéen, så prismæssigt har jeg ingen anelse om hvor vi ender. Forestiller mig dog, at de kan produceres billigt i Kina af nogle billige, men selvfølgelig regntætte materialer.

Mht. størrelsen og hvor man skal opbevare dem, så er under sadlen tanken indtil videre. Det skal monteres der og kan foldes sammen og knappes op under. Det skal tage 10 sekunder at trække over.

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 10:09

Jeg kunne godt tænke mig at høre udviklingsidéer? Nogen der har erfaringer med at starte en produktion af den slags reklame/merchandise?

Hvordan finder man en designer, der kan lave coveret?

Gode inputs i det hele taget :)

På forhånd tak.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)