Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af hjemmesider

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Jeg har for nylig startet egen virksomhed hvor vi sælger hjemmesider.

Mit problem er at jeg ikke har noget erfaring med markedsføring og da jeg ikke rigtig har nogen kapital jeg kan bruge til det, synes jeg det virker uoverskueligt.

Er der nogle der kan hjælpe med det? Jeg har hørt der findes markedsføringsfirmaer, der kun tager penge når der går et salg igennem min forretning, er dette korrekt?

På forhånd tak :)

 

mvh

Christian

Fra Søborg
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er bl.a. gosocial.dk. Men man kan få meget ud af, at gøre sig bemærket i div. fora, hvis altså det ikke må koste noget...

Fra Aabenraa
Tilmeldt 3. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Indtil du får kapital, kan du lave en masse SEO på din hjemmeside. Oprette en facebook side, en twitter konto, linkedin og andre lignende services. Facebook annoncer er ikke særlig dyrt, og for at det evt. skal give salg, vil det at oprette mere end 1 annonce nok være bedst Smile.

Der er mange ting man kan gøre, for ingen penge. Og når man har penge, kan du markedsføre på den måde du vil (Facebook ads, Google AdWords osv.).

Håber jeg var til nogen nytte.
Held og lykke!

Med venlig hilsen

Mikkel Olsen

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

 

Først og fremmest tillykke med din nye virksomhed. Det er et spændende men også krævende marked du start ud med.

 

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med din markedsføring. Du er velkommen til at sende mig en mail, så kan vi tage en dialog om samarbejde.

 

dbh,

Morten dal

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)