Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forbrugerpenge.dk Fup eller Fakta??

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Har modtaget en mail med link til denne side.

Og kunne da være sjovt at starte en debat om den...

Mit umiddelbare indtryk er FUP... Mener nemt kan det ikke være.... MLM el Pyramide?

Hvad siger i???

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51
Dato: 07-12-2006 17:39:43
Forfatter:Mattison
Og kunne da være sjovt at starte en debat om den...

Du kan også bare deltage i en af dem der eksistere. Det er ham den tykke komiker, som også annoncerede en del i EB med noget andet svindel for måneder tilbage - dengang var han også i kontant.

Søg eventuelt på Henrik Bruhn eller skjulte-skatte.dk

Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:11
Tak for svaret...

Ok det har jeg slet ikke fanget, det vil jeg da lige gøre...

Hmm er det mon en udsendelse man kan se når den har været sendt?

Hvad var han aktuel med af fup der??

mvh

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:21
Jeg er enormt dårlig til at navigere rundt på www.dr.dk ''s hjemmeside, men mener at genudsendelsen bør være derinde et sted. Det var noget med en dvd, der for 1.500(?) kroner kunne lærer folk, at blive millionær på at opsætte AdWords-annoncer... ret tamt materiale kunne jeg forestille mig. Men det lykkedes ham at få solgt en del og skabt sig nogle fjender rundt omkring :)
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 00:16

Der har været en del skriverier om Henrik Bruhns fupfiduser i medierne. Jeg ville holde mig langt væk fra hans sider.

I øvrigt er han aktuel i filmen "Direktøren for det hele"
http://www.scope.dk/film.php?id=4815&fil=6

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 00:27
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 01:57
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 00:42
Nu ved jeg godt, at HB i bund og grund er selvdetruerende uinteressant.
Men dog synes jeg at bemærke noget i Clausens nye film (Kan ikke huske titlen). Men jeg vil da æde min gamle hat på, at det var den kære HB jeg kunne se i traileren der kører på tv.

Så jeg kan sidde og spørge mig selv lidt om, hvad han egentlig får ud af alle de tvivlsomme ting han har kastet sig selv og andre ud i. - Svaret er jo, at manden åbenbart høster en masse PR og hvis resultatet er, at han pludselig skal til at optræde på danske film... Jamen for h****** da - det beviser jo bare at Simon Spies har ret da han sagde; at selv dårlig reklame er reklame trods alt.

Nu vil jeg ikke overdrive eller puste noget op. Men virker det ikke som om, at HB er ved at få bygget sig lidt af en succeshistorie på uigennemskuelige fiduser og dårlig omtale? - Der må jo være penge i det og jeg fristes til at sige; at de hvis de 100 mennesker som han personligt vil træne kommer i lære som Henrik Bruhn... Så bliver vi jo snart overrendt af Bruhne kloner - som hvis originalen ikke var mere end nok.

Han har simpelthen fået for meget opmærksomhed og nu slipper vi formegentlig aldrig af med ham.

Nogen bør påpege overfor ham, at der er et nyt og spændende marked Nord Korea, som han kan kaste sig over.

Men en kompliment til manden må være. At det sgu da er utroligt at han kan blive ved.
Jeg kan bare ikke forstå hvorfor han ikke bruger den energi og ildhu på, at skabe en respektabel forretning omkring sig selv. - Jeg tror nemlig ikke at Henrik Bruhn er uintelligent som sådan. Jeg er sikker på, at det kræver hjerne og finesse at danse hans dans igennem tornekrattet og slippe fra det uden nogen skrammer.

MEN! Bortset fra det, så driver HB en MLM forretning i Skjulte-Skatte/Forbrugerpenge indtil modsat er bevist.

Mvh.

James

Fra Sunds
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:17
Helt klar enig.

Har forsøgt at tjekke firmaet på www.cvr.dk Her er det ikke registreret.

"Anparterne" som omtales er således ikke reelle anparter i en reel virksomhed i Danmark. Uden tvivl pyramide

Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:14
Nu bliver jeg sgu nysgerrig, er der nogen der har et billede af  ham Henrik Bruhn ?
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)