Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange % vender tilbage ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som sagt er jeg ny i det her affiliate marketing.

Jeg kører en Facebook kampagne med en konverteringsrate på 1 % efter den første måned. Det betaler lige akkurat mine udgifter til Facebook. Hvis jeg bare får 2 % kan det betale sig.

Mit spørgsmål er så, hvor mange, hvis nogen, vender tilbage indenfor den ene måned som cookien har registreret og foretager et køb ?`Jeg har prøvet at spørge min netværk, men de havde ikke lige noget svar.

Hvad er jeres erfaringer ?Hvis bare ca 1 % vender tilbage, jamen så er jeg jo glad

Tak for svar :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 20:34

Hej Jimi.

Det vil der typisk være flere svar på.

Det afhænger meget af såvel produkt som forretningen generelt. Sælger du luksusvarer som designerlamper vil du have ét tal, mens salg af forbrugsvarer giver et andet tal. Købsfrekvensen er naturligvis højere på sidstnævnte.

Overordnet er sandsynligheden for at nogen køber igen stor, hvis varens kvalitet stemmer overens med kundens forventninger og beløbet de har betalt.

Mange hilsner,

Mathias.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 21:37

Har ikke så meget forstand på dette.

Men du kunne jo lave en konkurrence, hvor folk der køber for over X antal kroner, deltager i konkurrencen om en sommerferie et eller andet sted i verden :)

.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 02:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mine erfaringer er at 90 % af salgene kommer indenfor 1-2 dage, og så kommer de resten fordelt på den sidste del af måneden. Og det passer meget godt over flere brancher, men der er helt sikkert nogle brancher hvor det ikke vil passe på..

Har du overvejet i stedet at prøve at skære dine Facebook udgifter ned? :) Du kan fx. Køre CPM hvis din målgruppe er konkret nok, på den mulighed får du billigere kliks (og dermed fortjeneste).

Held og lykke med det - skriv hvis du har brug for andet hjælp :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)