Hej begge to.
Jo, jeg mener det i ALLERHØJESTE grad.
Der vil altid være UNDTAGELSER fra reglen, men lad os kikke på det:
Er De Gule Sider den vigtigste markedsføringskanal for de fleste virksomheder? NEJ
Er Eniro den vigtigste markedsføringskanal for de fleste virksomheder? NEJ
Er Jubii den vigtigste markedsføringskanal for de fleste virksomheder? NEJ
Er omdelte Reklamer den vigtigste markedsføringskanal for de fleste virksomheder? NEJ
Er TV reklamer den vigtigste markedsføringskanal for de fleste virksomheder? NEJ
Er Lokalavisen den vigtigste markedsføringskanal for de fleste virksomheder? NEJ
Er Telefon Canvas den vigtigste markedsføringskanal for de fleste virksomheder? NEJ
Er anbefaling den vigtigste markedsføringskanal for de fleste virksomheder? NEJ
De er der alle sammen; men uden Internettet ville de ikke være ret meget værd.
Jeg kan slet ikke se een eneste markedsføringskanal der er VIGTIGERE for de FLESTE virksomheder end Internettet. Jeg vil meget gerne have at vide, hvad det skulle være?
Der findes mange aktiviteter, som kører sideløbende med Internettet (erhvervsnetværk, personlige kontakter mm.) ; men de spiller alle op til Internettet: "Gå ind og se min hjemmeside". Har man ikke nogen, så sidder modparten da godt nok tilbage med en flad fornemmelse og tænker: "Han må da lige være startet". "Har han noget at skjule?". "Ham tør jeg ikke at handle med".
Og NÅR man har en hjemmeside, så stopper det jo ikke med det: Der stilles i dag en lang række krav til udformningen af hjemmesiden som igen skiller folk ud. Hjemmesiden og markedsføringen af den skal simpelt hen være i orden ned til mindste detalje... men ER den det.... så skal I se løjer.
Uden en hjemmeside og muligheden for at kommunikere med Email ville de fleste virksomheder ikke være nået til at blive det, de er i dag.
Venlig hilsen,
Christian