Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Følger Google mail-adresser?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Cicoor Host & Saas ApS:
Det findes en række databaser over domæner.

Ja det er selvfølgeligt rigtigt.... Men er den slags databaser ikke typisk retroaktive? Dvs. de registrerer sjældent noget som helst før nogen rent faktisk søger på et bestemt domæne....?

Men vi må jo vente og se.... Hvis Rosenstand definitivt kan lægge den med mailto linket i graven må det jo bare have været et rent tilfælde - ellers er jeg da tilbøjelig til at smide 45,- efter et tilfældigt domæne for at teste det af :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Hele Landet
Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:36

Byggemesteren.dk Vi bygger links til din hjemmeside.

Få professionel linkbuilding

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 09:41

byggemesteren:

Jeg har et domæne der ikke er indekseret endnu.

og her er et email link. Godt nok til en mail der ikke er oprettet, men domænet er rigtigt.

Hæ hæ.... Genialt.... Jeg har også lige registreret et domæne - venter lige på det kommer op at køre, så smider jeg også et link til en mail..... Så kan vi rigtigt være videnskabelige her og se om resultaterne kan genskabes Geeked

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:45

mail@detteerettestdomæneogjegtjekkeromdetkangooglesimorgen.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:55

byggemesteren:

og her er et email link. Godt nok til en mail der ikke er oprettet, men domænet er rigtigt.

virker email link til indeksering ?

Det domæne er indekseret hos yahoo. http://siteexplorer.search.yahoo.com/search?p=http%3A%2F%2Fbyggemesteren.dk&bwm=p&bwms=p&fr=yfp-t-501&fr2=seo-rd-se 

Jeg kan ikke svare på hvorfor siden er blevet indekseret, når kun der har været et link i form af en mailto. men er du helt sikker på at der ikke har været andre links til siden? Jeg har ikke slv kunne finde noget info på nettet omkring emnet, og jeg har heller ikke selv oplevet at det kan ske. Men man ved jo aldrig med Google.

Det ville også være smart hvis du lige indskrev det domæne som du omtaler, det behøver ikke være med link og det hele, men bare så man evt kunne tjekke nogle forskellige ting. og samtidig også komme med nogle infos omkring hvornår du registrerede domænet , hvornår du skrev mailto linket osv.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 11:32

Så prøver jeg også lige:

Her er en mail mon Google æder den?

Sitet blev aktiveret kl 11.15 og 11.30 var det rettet til med et par linjers tekst som eneste indhold.... Det har altså i skrivende stund kun været aktivt i et kvarter og udover det ovenstående mailto link er der intet gjort for at få sitet indekseret i Google.

Update: Har lige smidt et mailto link i signaturen også - så Google har lidt mere at arbejde med....

Vil du være med?

Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 11:44

KTJ-Media.dk:

byggemesteren:

virker email link til indeksering ?

Det domæne er indekseret hos yahoo. http://siteexplorer.search.yahoo.com/search?p=http%3A%2F%2Fbyggemesteren.dk&bwm=p&bwms=p&fr=yfp-t-501&fr2=seo-rd-se

Jeg kan ikke svare på hvorfor siden er blevet indekseret, når kun der har været et link i form af en mailto. men er du helt sikker på at der ikke har været andre links til siden? Jeg har ikke slv kunne finde noget info på nettet omkring emnet, og jeg har heller ikke selv oplevet at det kan ske. Men man ved jo aldrig med Google.

Det ville også være smart hvis du lige indskrev det domæne som du omtaler, det behøver ikke være med link og det hele, men bare så man evt kunne tjekke nogle forskellige ting. og samtidig også komme med nogle infos omkring hvornår du registrerede domænet , hvornår du skrev mailto linket osv.

MVH Kim

Ja jeg kan se der faktisk ligger 2 links fra en tidligere ejer. Det har dog ikke været nok til at indekserer siden i google, men det er nok til det ikke kan bruges i en test.

Hjælper gerne med seo hvor jeg kan.

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 04:15

Google vil stadigvæk ikke kendes ved min side.... Jeg ved Google har crawlet sider på Amino, hvor mailto linket har været.... Så det må vel være bevis for Google er pænt ligeglade med mailto links...

Spørgsmålet nu er så bare hvad fanden jeg skal bruge domænet www.nysgerrighed.dk til Geeked

Vil du være med?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 06:00

Fama:

Google vil stadigvæk ikke kendes ved min side.... Jeg ved Google har crawlet sider på Amino, hvor mailto linket har været.... Så det må vel være bevis for Google er pænt ligeglade med mailto links...

Spørgsmålet nu er så bare hvad fanden jeg skal bruge domænet www.nysgerrighed.dk til Geeked

I told you so Wink

Der kan være adskillige forklaringer på, at et domæne pludselig er indekseret, uden der tilsyneladende er gjort noget for det.

Domænet kan have været aktivt tidligere - og der dermed er links til det et sted.

Domænet kan være noteret på en eller anden service et sted - og du har et link.

Hvis det er en blog, pinger den sandsynligvis - og så har du noget, googlebot kan følge.

- for nu bare at nævne nogle stykker.

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 08:44

Thomas Rosenstand:
I told you so Wink

Hæ hæ.... Ja vi kan bare lære at lytte ordentligt efter Embarrassed

Nej, der var jo lidt forvirring fordi du skrev om dokumenter/filer (decideret indhold...)... Google kan jo finde og indeksere sites pga. almindelige links...og almindelige links er jo heller ikke hverken dokumenter eller filer. Så det var bare sådan lidt for sjov og lidt for lige at finde ud af det med sikkerhed, jeg prøvede "teorien" af :)

Thomas Rosenstand:

Der kan være adskillige forklaringer på, at et domæne pludselig er indekseret, uden der tilsyneladende er gjort noget for det.

Domænet kan have været aktivt tidligere - og der dermed er links til det et sted.

Domænet kan være noteret på en eller anden service et sted - og du har et link.

Hvis det er en blog, pinger den sandsynligvis - og så har du noget, googlebot kan følge.

- for nu bare at nævne nogle stykker.

Bestemt.... Det er så, så vidt jeg ved, ikke nogle af de ting du nævner, der var grund til det..... Men det er jo også underordnet - det eneste vi så ved med sikkerhed er at det ikke har pga. et mailto link, den blev indekseret Geeked

Vil du være med?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)