Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinduespudservirksomhed i roskilde?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, der er en del virksomheder i Roskilde og omegn der tilbyder vinduespudsning, jeg er i øjeblikket ledig og vil hellere prøve at starte noget op end at gå ledig, er der mon nok jobs tilbage til en ny virksomhed?

Jeg så at en virksomhed tilbyder pudsning for 82,50kr for 0-12 ruder, er der overhovedet en ordentlig forretning i dette som selvstændig?

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 18:23

Som du selv skriver, så er der mange som tilbyder det i dit område og den pris du skriver der, lyder lidt som sort arbejde :) Ikke at jeg er sikker, men det lyder utrolig billigt..

Nu kender jeg ikke til dine styrker eller det som du har interesse for, menprøv at find ud af hvad det er og så tage den derfra..

Hvis du vil lave noget sæsonarbejde, så kan du måske ordne folks haver med klipning og andet.

Men hvis jeg vil dig, så ville jeg ikke begynde at pudse vinduer :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 18:26

Du har helt ret i at der er mange vinduespudsere i Roskilde - jeg kender sågar én ret godt. Det er klart, at det ikke er en særligt god forretning at pudse 0-12 vinduer for 82,50 kr., men sådan er det, når konkurrencen er hård. Så enten må du gøre det endnu billigere eller gøre det bedre / anderledes. Du kan f.eks. tilbyde kun at bruge en bestemt type sæbe (certificeret på den ene eller anden måde eller hvad ved jeg) eller du kan tage nogle mere krævende opgaver. Ellers er der ikke langt til Ringsted og Holbæk hvor du også kan udbyde dine services.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:28

KennM:

Som du selv skriver, så er der mange som tilbyder det i dit område og den pris du skriver der, lyder lidt som sort arbejde :) Ikke at jeg er sikker, men det lyder utrolig billigt..

nej det er skam pris taget direkte fra deres hjemmeside :-)

KennM:

Men hvis jeg vil dig, så ville jeg ikke begynde at pudse vinduer :)

hvorfor ikke? er det kedeligt? ikke nok penge i det?

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:29

Er du sikker på at den pris ikke  ex. moms eller lignende?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:29

Konkurrencen indenfor al slags rengøring er ekstrem lige nu. Endnu hårdere end i andre krisetider i branchen. Tidligere har der også været masser af folk af der kom ind fra gaden og dumpede priserne på rengøring, men nu er der oven i også østeuropæere, hvor det før næsten kun arbejdsløse danskere som slog sig op på rengøring.

Jeg kan sige at 90 % af alle nystartede rengøringsfirmaer drejer nøglen om efter et år eller 2 ( i følge told & skat), så kunderne skal nok vende tilbage, mit bud er at der er luget ud igen om ca 1 til 2 år.

Men det skal jo ikke forhindre dig i at gå efter det, hvis man virkelig kan alt lade sig gøre

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:40

Martin Hegelund Møller:

Ellers er der ikke langt til Ringsted og Holbæk hvor du også kan udbyde dine services.

ja man må prøve at skille sig ud og du har ret i at man kan levere sin service til andre byer nær ved :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:41

Mark MK:

Er du sikker på at den pris ikke  ex. moms eller lignende?

det er uden moms selvfølgelig

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 18:42

Jeg vil ikke kommentere på om prisen er for lav eller ej. Der er mange faktorer der kan spille ind.

Men har du lysten, gejsten og tålmodigheden til at bygge en kundekreds op, og går målrettet efter, er der plads til dig også. Der dukker mange nye vinduespudsere op, og der lukker mange hele tiden. Hvorfor de lukker igen, er der mange forklaringer på. Dem vi oftest render ser, er at man ikke kan få det til at løbe rundt fordi man har sat prisen for lavt, eller fordi man simpetlhen bliver kvalt i alt det administrative.

Klø på. Find et prisniveau du mener er rimeligt, og som stadig er konkurrencedygtigt, uden du behøves at være den billigste. Det vigtige er, at du laver et ordentligt stykke arbejde.

Og jeg vil da gerne slå et slag for vores eget projekt. Du kan kigge på vores hjemmeside som beskriver lidt om mulighederne for at starte op som selvstændig vinduespudser.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:44

Jimi Hove:

Konkurrencen indenfor al slags rengøring er ekstrem lige nu. Endnu hårdere end i andre krisetider i branchen. Tidligere har der også været masser af folk af der kom ind fra gaden og dumpede priserne på rengøring, men nu er der oven i også østeuropæere, hvor det før næsten kun arbejdsløse danskere som slog sig op på rengøring.

Jeg kan sige at 90 % af alle nystartede rengøringsfirmaer drejer nøglen om efter et år eller 2 ( i følge told & skat), så kunderne skal nok vende tilbage, mit bud er at der er luget ud igen om ca 1 til 2 år.

Men det skal jo ikke forhindre dig i at gå efter det, hvis man virkelig kan alt lade sig gøre

er bare lidt bekymret om at man kan få en ordentlig månedsløn ind selv ved at have sit eget firma og man arbejder fuldtid? hvis månedslønnen svarer til en fakta ansat er jeg ikke interesseret i at være selvstændig i denne branche! :-)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)