undskyld jeg siger det, men din side ligner altså ikke et sted hvor man kan få solgt en virksomhed. Jeg ved godt det er gratis men jeg tror måske du har kastet dig over et marked for meget.
Gang på gang, slår det mig hvor godt og frit vi har det herinde.
Hvis der kom en gut ind i vores butik, og begyndte at fortælle vores kunder at de kan få varerne meget billigere ovre i hans butik, var han nok blevet høvlet ud ret hurtigt :o)
Hvis der kom en gut ind i vores butik, og begyndte at fortælle vores kunder at de kan få varerne meget billigere ovre i hans butik, var han nok blevet høvlet ud ret hurtigt :o)
Men det gør man ikke på Amino.
Nå, det var bare en observation, som jeg bare måtte ud med
Ja og så fra èn som jeg aldrig har set bidrage med andet end at sælge sin egen shop. Og hver gang han møder lidt kritik besvarer det med arrogance. Så ja rammerne er brede herinde, og det sikkert meget godt. Var sgu ikke gået på mine sider ;-)
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Men det gør man ikke på Amino.
Nå, det var bare en observation, som jeg bare måtte ud med
Sad faktisk sjovt nok lige og tænkte det samme...
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?