Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp mig med mit site og ip

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har en person som under flere navne smider kommentar mit firma kunne tage meget stor skade af , pga ry. er der nogen der ved hvor jeg kan se hvem der ejer den ip adresse disse kommer fra? 

Det vil være en stor hjælp!

Tak!

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:11

Du vil ikke komme ret langt med din søgen, du vil sandsynligvis blot kunne finde vedkommendes internetudbyder, og derfra vil det så være at slå i en dyne med at komme videre med din søgen efter personen.

Du får ikke udleveret navn og adresse på vedkommende uden en dommerkendelse, så hvis du vil den vej skal du have fat i en advokat og have startet møllen med at forsøge at få en dommerkendelse, få udleveret oplysninger af internetbyderen, stævne personen, vente et par år på at retten har tid og derefter tilmed vente og se om du rent faktisk kan få dømt vedkommende.

Det er ikke nogen nem opgave.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:13

Anders Christensen:
Du får ikke udleveret navn og adresse på vedkommende uden en dommerkendelse

Det behøver han vel heller ikke for at ban'e den specifikke IP.... Hvilket jo sikkert ville kunne løse problemet :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 23:16

Du kan prøve og slå IP adressen op her :

http://www.db.ripe.net/whois

Men...du vil i de fleste tilfælde kun kunne se hvilken internet udbyder personen har, jo mindre der er tale om et stort firma eller en offentlig virksomhed med egen ip-adresse på internet forbindelsen.

Det er min vurdering at du næppe vil få noget ud af at kontakte en eventuel internet udbyder jo mindre den pågældende person foretager noget ulovligt via internet forbindelsen. Du vil næppe heller kunne få at vide hvem der sidder bag IP adressen.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 23:17

Hvor smider han de kommentarer henne?

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:18

Fama:

Det behøver han vel heller ikke for at ban'e den specifikke IP.... Hvilket jo sikkert ville kunne løse problemet :)

Det var lidt min opfattelse af spørgsmålet, at vedkommende skriver om virksomheden på forskellige fora osv, og ikke blot der hvor spørgeren selv har sin hjemmeside.

Så er det fandens svært at komme til livs :-)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 23:20

han skriver navn efternavn, men det kan jeg stikke skråt op, og det er møg æreligt, med folk som ødelægger det for en 

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 23:23

de kommer fra wordpress til godkendelse fra mig. men at få sådan en om dagen, fra samme ip... er møg irreterende .. 

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 23:29

Anders Christensen:

Det var lidt min opfattelse af spørgsmålet, at vedkommende skriver om virksomheden på forskellige fora osv, og ikke blot der hvor spørgeren selv har sin hjemmeside.

Så er det fandens svært at komme til livs :-)

I og med han har fat i IP'en på synderen var det så lidt min opfattelse, at det var på sites han selv ejede Geeked

Men det er jo underordnet... Det var bare mig, der fik formuleret det lidt mudret.... Mente ikke der var noget forkert i det du skrev.... Mente bare Jakub sandsynligvis ville kunne løse problemet med et simpelt IP-ban - hvilket var henvendt til Jakub og ikke dig :) Forvirrende formulering som sagt....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 23:36

Det skal dog lige siges, at ban'er du hans IP kan du risikere, at drive ham til andre sites...hvor han så kan få lov til at fyre sine kommentarer af....og så er det straks langt sværere, at gøre noget ved problemet.

Så det kan meget vel være den bedste løsning er at forsøge at tage en snak med ham - hvis du har mulighed for at kontakte ham. Eller simpelthen bare blive ved med at lade være med at godkende hans kommentarer og så bare vente på han bliver træt af at skrive dem.....

Men hvis du vil sætte en definitiv stopper for hans aktivitet på dit site er det som sagt bare at knalde et IP-ban på ham....

Vil du være med?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)