|
Jeg kan kun sige at jeg ligger vandret og har gjort det både i november og her i december. Min konvertering er steget helt vildt og det er så dejligt og fedt, -men også hårdt arbejde !Jeg tror at min egen sucess skyldes at det er børnetøj og mest 0-2 år, som ryger over disken.. Her er det stadig populært med bløde pakker, men jeg tror at når børnene bliver større, så GIDER de ikke have bløde pakker og måske er det forklaringen på at ungdomstøj salget ikke stiger i denne tid ?!? Men hvis det er julesalget, som gør det, så måtte det gerne være jul hele året... LOL Giver I forresten pengene retur ved evt. bytning eller laver I tilgodebeviser - hvis ikke folk kan finde noget andet ? |
Hos os får folk ikke penge tilbage på webshoppen, der er der kun det med de 14 dage. men i den rigtige forretning har vi 30 dage med penge retur mod en bon.
Bliv gratis medlem
og det er så dejligt og fedt, -men også hårdt arbejde !
Den havde jeg ikke set. Jeg giver også pengene retur, men kom blot til at tænke på at netop i en fysisk forretning skal man jo ofte medbringe bon, hvis pengene skal retur - men så må det jo blot være at medsende