|
Hej amino folk. Nu har jeg lige gennemgået lidt hurtigt vores sidste kvartals regnskab og vi er kun en lille hobby virksomhed. Mit lilel cafe spørgsmål til jer er om i også har oplevet at jeres omsætning stiger markant. Vi har mere end fordoblet vores samlede omsætning siden oktober hvilket vi er yderst tilfreds med. Målsætningen i år ligger på 55k i omsætning. Men skriv jeres erfaringer omkring julen :D |
øget omsætning i julen.
|
|
|
Anser du din stigning for normal i forhold til årstiden? |
også selvom vores konkurrenter er billigere end os her i tiden, med deres rabatter osv... ja så sælger vi stadig rigtig godt december er nu en dejlig tid at have forretning i. |
|
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
|
nu ved jeg ikke hvad du sælger, men cygnet og jeg sælger smykker og ure, så vi skulle gerne have travlt, især da vi også nærmest har monopol på flere af vores mærke vare, hvis folk altså ønsker at købe autoriseret på nettet. |
|
Jamen så er det jo fordi de regner med at i holder udsalg i Januar. og venter med at købe... hehe.. heldigvis har guldsmede og urmager branchen ikke ødelagt det for dem selv, ligesom mange tøjbutikker har, i form af at sælge vildt billigt ud i Januar. Jeg har også lovet flere at de kunder som har købt her i december at de ikke vil finde deres ny købte ur i et januar udsalg, hos os. men nu når jeg tænker over det, så køber jeg nu også mest tøj om sommeren. |
|
|
Bliv gratis medlem
også selvom vores konkurrenter er billigere end os her i tiden, med deres rabatter osv... ja så sælger vi stadig rigtig godt
december er nu en dejlig tid at have forretning i.