Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

øget omsætning i julen.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej amino folk.

Nu har jeg lige gennemgået lidt hurtigt vores sidste kvartals regnskab og vi er kun en lille hobby virksomhed. Mit lilel cafe spørgsmål til jer er om i også har oplevet at jeres omsætning stiger markant. Vi har mere end fordoblet vores samlede omsætning siden oktober hvilket vi er yderst tilfreds med. Målsætningen i år ligger på 55k i omsætning.

Men skriv jeres erfaringer omkring julen :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:22
Uden at sætte tal på, vil jeg da sige at både trafikken og interessen fra annoncørerne er steget en del de sidste par måneder :)
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 13:39

Anser du din stigning for normal i forhold til årstiden?

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:10
besøgende og omsætning = fordoblet.. mindst, vi har omsat for det samme på de sidste 7 dage, som vi gjorde de første 14 dage af november.  også selvom vores konkurrenter er billigere end os her i tiden, med deres rabatter osv... ja så sælger vi stadig rigtig godt  december er nu en dejlig tid at have forretning i.
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 18:08
Ja julen er en rar tid - vi har også dobbelt op på besøgende og konventeringsgraden er også stiget voldsomt. Har en fornemmelse af at folk først har brugt os som inspiration til hvad der skal på ønskelisten og nu bliver det købt til under juletræet. Den travelste tid har de foregående år lagt både i vores fysiske butikker og netbutikken samtidigt - lidt problematisk. Derfor har vi i år har vi givet folk en lille gulerod til at handle hos os tidligere - og det har givet pote, mere end jeg på nogen måde havde forventet. Vi har allerede rundet sidste års december omsætning her efter en lille uge.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 18:28
Sjovt at i syndes at julen er den bedste mdr. hvor bedste mdr. er april ca.20% højer når vi ser på slags statistikken. Men vi følger at vi sælger mere i dec. men det gør vi ikke. Tror den snyder lidt   i min branche.
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 20:11
Dato: 07-12-2006 18:27:42 Forfatter: Biz. Since 1992 Sjovt at i syndes at julen er den bedste mdr. hvor bedste mdr. er april ca.20% højer når vi ser på slags statistikken. Men vi følger at vi sælger mere i dec. men det gør vi ikke. Tror den snyder lidt  i min branche.

nu ved jeg ikke hvad du sælger, men cygnet og jeg sælger smykker og ure, så vi skulle gerne have travlt, især da vi også nærmest har monopol på flere af vores mærke vare, hvis folk altså ønsker at købe autoriseret på nettet.

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 20:13
Sælger tøj til unge.
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 20:21
Jamen så er det jo fordi de regner med at i holder udsalg i Januar. og venter med at købe... hehe.. heldigvis har guldsmede og urmager branchen ikke ødelagt det for dem selv, ligesom mange tøjbutikker har, i form af at sælge vildt billigt ud i Januar. Jeg har også lovet flere at de kunder som har købt her i december at de ikke vil finde deres ny købte ur i et januar udsalg, hos os.

men nu når jeg tænker over det, så køber jeg nu også mest tøj om sommeren.  

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 20:42
Jeg tror især unge, køber mere i forår, når det begynder at blive godt vejr. Så har man lyst til nye sko, jenas, toppe så man ser lidt frisk ud igen... top3 mdr.  hos os.   April   nr 1.    Jul nr. 2    Jan. nr 3.  Folk går måske efter noget udsalg, men ofte køber de også lige noget ikke udsalg da det er beder/smarter, Så den med at jan. udsalg   er dum, kán man sige ja og nej til.  Lige efter jul, er rigtig godt, der har de unge penge på lommen, julegaver penge og så skal de bruges på tøj nogen gange, eks. til nytårs festen.
Side 1 ud af 3 (22 indlæg)