Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

øget omsætning i julen.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan kun sige at jeg ligger vandret  og har gjort det både i november og her i december. Min konvertering er steget helt vildt  og det er så dejligt og fedt, -men også hårdt arbejde !

Jeg tror at min egen sucess skyldes at det er børnetøj og mest 0-2 år, som ryger over disken.. Her er det stadig populært med bløde pakker, men jeg tror at når børnene bliver større, så GIDER de ikke have bløde pakker og måske er det forklaringen på at ungdomstøj salget ikke stiger i denne tid ?!?

Men hvis det er julesalget, som gør det, så måtte det gerne være jul hele året... LOL

Giver I forresten pengene retur ved evt. bytning eller laver I tilgodebeviser - hvis ikke folk kan finde noget andet ?

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:17

Hos os får folk ikke penge tilbage på webshoppen, der er der kun det med de 14 dage. men i den rigtige forretning har vi 30 dage med penge retur mod en bon.

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 21:20
Man SKAL give penge tilbage når det er netkøb.   14dage  !!!  men mange ved det ikke, så man kan jo slippe af sted med det... Men PBS kan tage jeres dankort fra jer hvis der kommer klager i slemt tilfælde. Og de tager stikprøver. Jeg har ca over de sidste 5-6år haft 3   prøve køb af PBS 

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 21:29
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 22:28
Jeg har forsøgt at sætte tid af til at finpudse forretningsplan, lægge budgetter for 2007, komme af mod overskud for 2006 før skattefar tager det, planlægge kommende aktiviteter, etc. i et par uger nu, men bliver konstant afbrudt af kunder :-P Well - det er vel ikke helt skidt og et STORT TAK til de Aminoer, som hjælper mig ved at lade mig outsource min spidsbelastning! Det betyder HIMLEN for os!

Jo, julen er en hård tid - heldigvis er den ikke så kold i år, når jeg er ude på montagearbejde :-)

Husk nu på, at bruge jeres overskud før SKAT tager det! Jeg er villig til at tage vilde overpriser for mine ting for at hjælpe Jer :-P (seriøst - jeg har principielt stadig kapacitet til jeres ordrer, da jeg har hentet et par freelancere ind til hjælp, så ånd lettet op! I kan stadig nå at få et skilt inden julen er omme, hehe) Summa Summarum: Julen er en tid med mere arbejde end resten af året - dog er april/maj også ret omsætningsfulde. Jeg tror at det skyldes at der skal gøres klar til at modtage alle de kunder, som begynder at bevæge sig udenfor på diverse strøg og gågader. Så skal der gadeskilte, bannere og andet synlighed til.

Nå - vi snakkes ved i en anden tråd!

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 22:46
Dato: 07-12-2006 21:20:06 Forfatter: Biz. Since 1992 Man SKAL give penge tilbage når det er netkøb.  14dage  !!!  men mange ved det ikke, så man kan jo slippe af sted med det... Men PBS kan tage jeres dankort fra jer hvis der kommer klager i slemt tilfælde. Og de tager stikprøver. Jeg har ca over de sidste 5-6år haft 3  prøve køb af PBS

Mange tak for den information  Den havde jeg ikke set. Jeg giver også pengene retur, men kom blot til at tænke på at netop i en fysisk forretning skal man jo ofte medbringe bon, hvis pengene skal retur - men så må det jo blot være at medsende fakturaen i en netforretning. Jeg bytter indtil d. 12/1 og giver pengene retur indtil da også på vare, som er købt, som julegaver, i november.. Det kan jeg så forstå at det behøver man ikke iflg. loven, men jeg syntes nu at det er en god og ensartet service

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 09:33

Ja god service kan godt betale sig, folk kommer så tilbage eller snakker godt om ens butiik.  

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 12:32
Dato: 07-12-2006 21:20:06
Forfatter: Biz. Since 1992
Man SKAL give penge tilbage når det er netkøb.  14dage  !!!  men mange ved det ikke, så man kan jo slippe af sted med det... Men PBS kan tage jeres dankort fra jer hvis der kommer klager i slemt tilfælde. Og de tager stikprøver. Jeg har ca over de sidste 5-6år haft 3  prøve køb af PBS

Hvorfor siger du jeres, det er jeg 100 % klar over, og det står da også i mit svar, at de har de 14 dage, men derefter ingen penge retur, hos os.

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 12:39
Dato: 07-12-2006 21:17:07 Forfatter: magle

Hos os får folk ikke penge tilbage på webshoppen, der er der kun det med de 14 dage. men i den rigtige forretning har vi 30 dage med penge retur mod en bon.

Hej Magle

Jeg kan ikke lige gemmeskue din tekst så...

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 19:54
Dato: 08-12-2006 12:38:59 Forfatter: Biz. Since 1992
Dato: 07-12-2006 21:17:07 Forfatter: magle

Hej Magle

Jeg kan ikke lige gemmeskue din tekst så...

Virkelig, så se lige her.

Der er kun det med de 14 dage.. er det ikke meget tydeligt.. hehe.. men fair nok

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)