Nu når du også sæler tøj, savner jeg en funktion, som kan vælge hvilken størrelse jeg vil have tøjet i... Det kan i hvert fald være direkte årsag til at de ikke bestiller - de er måske utrygge om de får en forkert størrelse, og ikke kan få den byttet... |
Hej Bettina,
Hvad gør du for at dit site bliver fundet af potentielle kunder? Har du registreret sitet på søgemaskiner? Det er ihvertfald et godt sted at starte. Appropos søgemaskiner kan du jo prøve at lægge reklamer på Google med deres AdWords. Du skal minimum smide 400 kr. i det, men det er da også til at overskue. Det vil give dig flere besøgende.
Men hvordan man får besøgende på sitet til at købe? Ja, det drejer sig jo meget om tillid, så du skal selvfølgelig have de informationer på sitet som allerede er nævnt. Men det skal også være gennemskueligt havd det koster at handle i din shop. Noget af det der ofte "spolerer" en god handel på nettet er porto og forsendelsesomkostninger. Derfor er der sikkert mange, som jeg selv, der gerne vil vide hvad disse omkostninger beløber sig til uden at skulle hele vejen igennem bestilligsforløbet.
Endelig gider jeg ikke, hvis jeg kan blive fri, registrere mig på et site hvis jeg bare skal købe en enkelt ting til et mindre beløb. Jeg vil ikke have mine oplysninger registreret 1000 forskellige steder på nettet. Så vil jeg hellere taste min adresse etc. ind hver gang jeg handler. Som regel plejer jeg at vælge webshops hvor jeg ikke skal registrere mig som bruger for at handle - altså når vi snakker ting til mindre beløb.
Held og lykke med shoppen - og som andre skriver, giv det lidt tid ![]()
mvh Carsten