Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad går der galt?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu når du også sæler tøj, savner jeg en funktion, som kan vælge hvilken størrelse jeg vil have tøjet i...

Det kan i hvert fald være direkte årsag til at de ikke bestiller - de er måske utrygge om de får en forkert størrelse, og ikke kan få den byttet...
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:17

Hej Bettina,

Hvad gør du for at dit site bliver fundet af potentielle kunder? Har du registreret sitet på søgemaskiner? Det er ihvertfald et godt sted at starte. Appropos søgemaskiner kan du jo prøve at lægge reklamer på Google med deres AdWords. Du skal minimum smide 400 kr. i det, men det er da også til at overskue. Det vil give dig flere besøgende.

Men hvordan man får besøgende på sitet til at købe? Ja, det drejer sig jo meget om tillid, så du skal selvfølgelig have de informationer på sitet som allerede er nævnt. Men det skal også være gennemskueligt havd det koster at handle i din shop. Noget af det der ofte "spolerer" en god handel på nettet er porto og forsendelsesomkostninger. Derfor er der sikkert mange, som jeg selv, der gerne vil vide hvad disse omkostninger beløber sig til uden at skulle hele vejen igennem bestilligsforløbet.

Endelig gider jeg ikke, hvis jeg kan blive fri, registrere mig på et site hvis jeg bare skal købe en enkelt ting til et mindre beløb. Jeg vil ikke have mine oplysninger registreret 1000 forskellige steder på nettet. Så vil jeg hellere taste min adresse etc. ind hver gang jeg handler. Som regel plejer jeg at vælge webshops hvor jeg ikke skal registrere mig som bruger for at handle - altså når vi snakker ting til mindre beløb.

Held og lykke med shoppen - og som andre skriver, giv det lidt tid

mvh Carsten
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:54

Hej Alle sammen!

Der er mange ting man skal holde styr på, når man sådan åbner en shop, og desværre en del man overser.

Mange tak for jeres gode råd. ;-) Dem vil jeg selvfølgelig tage til efterretning. 
Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 17:05

Jeg kunne ikke komme ind på din side idag 22-10-05 kl. 17.07

Det kunne også være lidt af forklaringen

Regnskab ud af huset www.accp.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Oct 05
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 17:43
TrendSales har et par forholdsvis billigt reklametilbud, de +85.000 brugere taget i betragtning.
Det ene er http://www.trendsales.dk/main.asp?site=my_business_ad hvor du bliver placeret i bunden af hver side med annoncer. Priserne starter ved 299,- for én uge i dit tilfælde.

Ydermere kan du købe en "Top-placering" hvor din annonce bliver placeret oppe i højre hjørne på forsiden, det kan du læse mere om hér:
http://www.trendsales.dk/main.asp?site=help_faq&id=13&status=#varefrem

Jeg kan godt komme ind på den her 17.40, kan jeg forresten tilføje :-)
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:49
Nu er mange ting allerede nævnt, men eftersom folk lægger vægt på forskellige ting kan det vel også være interessant for dig hvilke ting der bliver gentaget:

Jeg har brugt et par minutter på at snuse rundt på siden. Som jeg ser det er det største problem billederne. De er ikke gode / skarpe og store nok. Hvis kvinder skal købe smykker (eller hvis jeg skulle købe til min kone), ville jeg se dem meget tættere på (læs forstørret med mulighed for at se detaljerne).

Din liste over topsælgere siger ikke noget - varenavn, pris og billede bør fremgå.

Umiddelbart svært at få øje på mulighederne for betaling.

Det var de umiddelbare mangler der var for mig - men ellers en nydelig side.
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:15

Jeg annoncerer jævnligt på trendsales.. Men tak for tippet... ;-) Jeg er også tilmeldt google og jubii.. Så har jeg lagt en profil på look4fashio, samt kvindeguiden og ekvinder... Den med forums rundt omkring vil jeg da begynde at benytte mig af...

Jeg er i gang med at finde en løsning på mine billede problemer for der er rigtig mange der nævner det og jeg kan også godt selv se problemet. Jeg har tilmeldt mig et kursus, omkring billedredigering... ;-)

Betaling, returret og diverse "regler" er jeg ved at udarbejde... Skal selvfølgelig med..

Mange tak for jeres indlæg! Bliv endelig ved, hvis i har gode idéer. Jeg har det med at stirre mig blind på siden.
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)