Jeg er netop i opstartsfasen med et reklamebureau, der ønsker at bruge mere eller mindre alternative og derved mere opsigstvækkende metoder. Her tænker jeg på balloner, flyers på cykler, spots på mure etc.
Jeg vil høre, om nogle af jer kender nogle firmaer der allerede benytter metoder som disse, som kunne være eventuelle samarbejdspartnere med os, eller om i selv havde nogle idéer.
Er I ikke lige flinke, at uddybe spørgsmålet lidt..... Leder I efter leverandørere af balloner, flyers osv.... eller leder I efter idéer til alternative reklameformer???
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vores egentlige intention er at få kontakt til nogle mennesker, der allerede er i reklamebranchen. Vores opgave vil være at finde ud af, hvilken reklameform den enkelte virksomhed vil få mest ud af, og lave kontakten mellem kunden og den virksomhed, der skal udføre den egentlige reklameopgave.
Vi søger derfor bureauer, der allerede håndterer opgaver i stil med de nævnte i tråden forinden.
Ja jeg forstår stadigvæk ikke helt hvad det her går ud på... Men det kan jo være, der er andre der kan - så du skal da have alt muligt held og lykke med projektet :)
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)