Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil de "store" mon lege med?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

jacobfrom:

...en ting du kan være helt sikker på er at supermarkedes kæderne IKKE køber til udbudte pris.

De har alle et helt korps af indkøbere der ikke laver andet end at presse priser hos leverandører!

Man kan rigtig høre, at du har forstand på det...

Næste gang ville det måske gavne en tråd, at det var reele fakta der kom, og ik vandre historier eller hva folk tror...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:44

Indkøberen/Fokus:

Jeg vil jo være mere attraktiv for sælgerne, hvis jeg har nogle store spillere med som medlemmer. Er det realistisk at firmaer såsom Dansk Supermarked, Coop, Inspiration, BR, m. fl. ville være med og have mig som "ekstern, uanhængig indkøber i marken"

Der er kun et problem... DS mm køber ik hos mellemmænd. Dvs det er dig, som skal have varerne, og kunne dokumenterer alt...

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 00:52

Hey

Fed ide du har. syntes klart du skal fokuser i det små og så holde dig fra de store ihvert fald som en start. tror det vil gavne dig mere  at holde fokus på alle de´små´ webshops og så senere de mellemstore. så hardu også noget mere at byde på, når du skal snakke med de helt store.

Men held og lykke ihvert fald ;-)

Hilsen

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:50

Hej Mick

Tak for roserne og inputtet.

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:51

Fashion-Seller:

Der er kun et problem... DS mm køber ik hos mellemmænd. Dvs det er dig, som skal have varerne, og kunne dokumenterer alt...

Er det noget du ved?

Michael

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:53

Indkøberen/Fokus:

Er det noget du ved?

Ja har du ik varerne fysisk, så er de ik interesseret, med mindre du er det officielle agentur...

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:55

OK. Jeg må se at få snakket med dem, så jeg ved i hvilket felt, jeg kan operere. Mit fokus vil dog være de små webshops.

Michael

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:59

Indkøberen/Fokus:

OK. Jeg må se at få snakket med dem, så jeg ved i hvilket felt, jeg kan operere. Mit fokus vil dog være de små webshops.

Det er også en stor risiko, som du løber, ved ik at have varerne på lager. For når kontrakten er underskrevet, så er den meget dyr at komme ud af... Og du skal jo levere kampagnevarer, da du næppe kan komme ind med andet i de varegrupper, som der omtales...

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:03

Da jeg var lønmodtager for 56 år siden opkøbte min chef et møbellager, hvoraf Bilka i vistnok Esbjerg eller Kolding aftog 50% uden at det var katalogvarer. Måske man skulle tage fat i hver enkelt butik i stedet for hovedkontoret?

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:03

Indkøberen/Fokus:
56 år siden

5-6 år siden....

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)