Hej Aminoer Ny hjemmeside, nyt design, nyt telefonnummer oma betyder at jeg også skal have nyt visitkort. Jeg har brug for lidt sparring da jeg gerne vil have at resultatet er holdbart mere end 2 mdr. Jeg tænkte på at forsiden skulle være simpel som billedet i dette link (nederst på sitet hvor der står WideEyes) http://www.hpnielsen.dk/index.php?id=872 På bagsiden skal der så være lidt uddybende oplysninger der sætter tankerne lidt igang mht. hvad det er jeg laver og mulighederne: - 360 grader billeder JAVA - Fuldskærmspanoramabilleder QUICKTIME - Luftpanoramabilleder FLASH - Interaktive Virtuelle Rundture - eBrochure - 3D grundplan - Baggrundsmusik / Speakerstemme - Kontrolpanel - Tekstfelter - Grafik Lyder det fornuftigt?? Og vigtigst af alt. Visitkortene skal være super kvalitet på tykt papir. Mine nuværende er med blank flade (det er vist lakeret) Det bryder jeg mig ikke om. Hvordan får jeg et indblik i bedre papirkvaliteter? Kan man bestille prøver?? Hilsen Morten |
Forslag til visitkort søges
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Jeg syntes du skal prøve at henvende dig hos Jesper fra mediamouse. Der er noget fantastisk service og nogle endnu mere fantastiske visitkort :) Peder |
Du kan altid bestille prøver på papir, kvaliteter og overflader hos trykkerierne. Jeg vil selvfølgelig gerne hjælpe dig med udformningen af visitkortene, og kan i den forbindelse også skaffe prøver, så du kan føle, hvad du gerne vil have. Det vil blot tage længere tid, end hvis du selv får kontakt direkte til et trykkeri, så hvis det haster, vil jeg anbefale dig dét. Der findes jo også amino''er med trykkerier, hvad med PB Tryk og Jesper Norbøll? De vil med sikkerhed gerne sende dig prøver. Men mht. visitkortets udformning, vil jeg meget gerne give dig sparring, hvis du skulle være interesseret! |
Hej Tak for hjælpen. Jeg har bestilt prøver hos mediamouse/Jesper. Det der lød mest interessant var deres finske visitkort med mat overflade, men de går først i produktion om et par måneder. Ikke holdbart. Han sender nogle prøver og så må vi jo se hvad der ellers er at vælge imellem. Jeg har ikke fået ringet til PB endnu, men de får da også lige et forsøg @Bettina Tak for tilbudet om sparring. Men jeg har nu en god ide om hovedtrækkene så det er bare detaljerne der skal på plads Hilsen Morten |
|
HEj Rasmus Ja der er ingen tvivl om at det kan være spændende at eksperimentere lidt med visitkortet. Jeg tror det kan være med til at skabe lidt positiv opmærksomhed, og er også noget jeg vil overveje i fremtiden. Lige pt skal jeg have lavet brevpapir, visitkort etc der stemmer overens med designet på min nye hjemmeside. Det næste skridt i visitkortretningen er et elektronisk visitkort (business card cd) med en elektronisk brochure jeg selv producerer. Det skal både bruges som pr (alle vil selvfølgelig få et alm visitkort samtidig) og som reference til eget arbejde. Jeg bestiller dem i østen (billig billig |
Der er jo næsten ingen grænser for hvordan man kan lave et visitkort (Tak til Sandfær-Andersen for referencen!) Du kan få det lavet på et væld af materialer med et væld af trykmetoder i et væld af efterbehandlingsoptioner. Skal et kort bruges til "masseudsendelse", så er standard-løsningen sikkert ganske udmærket. Men, som du selv påpeger, hvis du vil have et kort som skaber opmærksomhed og holder længe, så vil jeg umiddelbart vælge en løsning enten med lak eller kachering på enten en stærk karton eller et syntetisk materiale. Kachering synes jeg selv bedst om, hvad angår efterbehandling. Og så kan der laves specialeffekter med eks. et hævet/sænket logo, spotlak, folietekst eller deslige. Du nævner også selv, at det kan være problematisk at bestille et højt oplag, fordi der er mulighed for forældelse. Derfor er det også vigtigt at overveje hvor mange kort du vil have produceret. For nogle virksomheder er det faktisk tilstrækkeligt med 20 feeeeeede kort og en lidt større stak "almindelige" af slagsen. De fede kort afleveres så næsten pr. automatik med større omhu end de andre - og giver derfor også næsten med garanti et større return. Hos os har vi et lille speciale i næsten håndlavede specialoplag af visitkort og barsler derfor snarligt med et juletilbud på "standard-løsningen" fordi de udgår af vort inhouse sortiment. Men fordi håndlavede visitkort ikke er en automatiseret proces, så koster de naturligvis noget mere. Personligt kan jeg også være garant for kvaliteten af Jespers visitkort (selvom han aldrig fik sendt mig en prøve :-P Så et kort ad omveje, hehe!). De er helt i top, stive og holdbare og ikke voldsomt dyre sammenlignet med de almindelige kort. Så du har lidt at tænke over. Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Hej Peter Ja jeg ved at det kun er fantasien og pengepungen der sætter grænserne. Men jeg er allerede tabt når du snakker om "kachering" "spotlak" "folietekst" etc. Og jeg orker ikke at bruge 4 timer på at surfe på nettet for at finde ud af hvad det er. Derfor ville jeg da gerne have et par prøver med dertilhørende priser på visitkort i god papirkvalitet (det er vel både noget med tykkelsen og overfladen??) Overfladen skal ikke være "glat" det synes jeg personligt ser billigt ud. Man må gerne både kunne se og føle at det er god kvalitet. Jeg behøver ikke 10 forskellige eksempler men hvis du har et par stykker liggende må du da meget gerne sende dem til WideEyes Allehelgensgade 23 a 1 4000 Roskilde Hilsen Morten |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)