Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

neopren tasker

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra OTTERUP
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Stubfræsning Fyn Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! I vi er 3 gutter der har designet div.tasker/rygsække m.m. De skal fremstilles i neopren og vi har færdige  tegninger med mål/snitmønstre.

Vi har allerede fået div. prototyper hjem fra 2 forskellige fabrikker i Kina, men men kvalitetet og finish har ikke været i orden :-(

Så hvisder er nogen af jer derude der har forbindelser eller kendskab til producenter der kan arbejde i neopren og som kan lave en kvalitet der bare er 100% iorden.

På sigt skal vi muligvis have fremstillet div. beklædning ( innovative jakker bukser m.m.)

Der vil i startfasen være tale om ca. 5-7 forskellige produkter i et stykantal på ca 500-1000 enheder.

Håber at der er nogle der kan hjælpe og på forhånd tak.

Hilsen Erling

 

 

 

Fra tastrup
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erling

Jeg syntes du skulle prøve at snakke med Mr. Yang fra Kengelu handbag factory i Dongguan.

De har styr på at arbejde med neopren og kan samtidig præge EVA emner som ofte bruges til tasker og den slags og de kan deres kram.

Du kan også prøve at sende noget info til mig, så kan jeg tage over og snakke med dem om det.

Mvh

Lars

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra OTTERUP
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Stubfræsning Fyn Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars! det lyder interessant , jeg prøver lige at drøfte det med min samarbejdspartnere.

mange tak for dit svar mvh Erling

Fra OTTERUP
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Stubfræsning Fyn Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erling

Mail er sendt

 

Lars

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)