Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmark - Japan...

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hørte en kommentator på Eurosport i går aftes udtale at Danmark måske skulle have en ny landstræner. Ja tak. Så kan han tage Jon Dahl, Martin Jørgensen, Jesper Grønkjær og Thomas Sørensen med sig.

Det siger jo alt når Daniel Agger var bedste danske spiller i angrebet.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 11:39

Hvad med at udskifte holdet med japanere.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:48

Skattekonsulenterne:

Det siger jo alt når Daniel Agger var bedste danske spiller i angrebet.  

Ja men han glemte så lige at være nede i forsvaret, han luntede tilbage som om han ikke gad spille på sin plads. Han fulgte ikke lange bolde i forsvaret, han dækkede ringe op. Han var faktisk efter min mening en af de dårligste spillere i går, lige efter Jon Dahl.

Jon Dahl er skyld i at vi ikke er videre i VM.

Prøv lige at huske tilbage på de chancer han har haft 1on1 med målmanden som han ikke har sat ind, (som en angrebsspiller bare skal sætte ind!). Morten Olsen skulle aldrig have brugt ham, Søren Larsens præsterede mere i de sidste 20 minutter end Jon Dahl har i de sidste 3 kampe.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 13:16

Jamen så har vi bare ikke set den samme kamp. Agger var sammen med Simon Poulsen og Søren Larsen måske de bedste på det danske hold.  Prøv at høre hvad kommentatorerne sagde om Agger under kampen (de sagde noget i retning af at han gav sig 100%) .  

Hvad Jon Dahl angår er vi helt enige.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:32

Skattekonsulenterne:

Jamen så har vi bare ikke set den samme kamp. Agger var sammen med Simon Poulsen og Søren Larsen måske de bedste på det danske hold.  Prøv at høre hvad kommentatorerne sagde om Agger under kampen (de sagde noget i retning af at han gav sig 100%) .  

Hvad Jon Dahl angår er vi helt enige.  

Det er der nok delte meninger om, jeg fokuserede og kiggede på Agger mange gange, og da Japserne var i angreb, holdt han tilbage han luntede stille og rolig tilbage på sin plads, og han brugte mere tid på at brokke sig til dommeren end ved at fokusere på spillet. Simon Poulsen spillede en fantastisk kamp, han skilte Japsernes højre bak ad flere gange. Søren Larsen gjorde det også godt synes jeg.

Fra Nibe
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 13:45

Var inde på rådhuspladsen igår :)
Selvom vi tabte var det noget af det bedste fodbold stemning jeg nogle sene har set! :)

http://www.youtube.com/watch?v=2MUK0S4FEeE <- et link til da vi skulle synge. sry for kvali. :)

Du kan få et overblik over de bedste streaming tjenester i danmark.

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)