Jeg har startet et nyt site op www.formateret.dk.
Meningen med sitet er at lave guides der hjælper folk til at få det bedste ud af deres Windows. Der kommer små brugbare guides til brugere som lige har installeret nyt windows og står og mangler hjælp til hvilket programmer og software de skal bruge. Der vil være mulighed for en masse gratis programmer /tjenester - og guides til selv at blive bedre til at benytte Windows og internettes mange muligheder. Sitet skal bygges efter brugeren behov så der vil blive opsat forum hvor brugerne har mulighed for ønsker til guides mm / evt nogle It kurser senere. Målet: Er let anvendeligt site med god brugervenlighed. Nemme og overskuelige guides Forum : hvor brugeren kan få hjælp til eventuelle pc problemer.
Da der er rigtig mange punkter og ting der skal laves på sitet står jeg og mangler folk der vil hjælpe mig med at løfte opgaven.
- Opgaven går ud på at bygge små guides med billede forklaring. - Nem og enkelte guides. - Opbygning af forum - Vedligeholdelse af site - Nyheds Opdatering - Brugerkontoer Søger en Person med god kendskab til php
Så er det noget for dig vil jeg meget gerne høre fra dig så snakker vi om løn osv.
Mvh: Christian Olsen OlsenIT |
Søger Skribent med kendskab til kodning
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)