Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har kunden røget fjolletobak? IAN nummer??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige haft en kunde i røret med en bestilling. Den skal afregnes elektronisk, og han insisterer på at vi skal bruge et IAN nummer og ikke et EAN nummer (som vi foriøvrigt plejer).

Er det ham eller mig der har røget fjolletobak og ikke aner hvad det handler om?

Hilsen Morten

p.s. nogen der ved om der findes et register over "ejere" af EAN numre, så man kan slå dette op?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:25
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:25

WideEyes.dk & AAimport.dk:
nogen der ved om der findes et register over "ejere" af EAN numre, så man kan slå dette op?

Fandt selv svaret på dette:

Er der en oversigt over EAN-lokationsnumre?

Nej, men departementer, regioner og kommuner opfordres til at offentliggøre deres EAN-lokationsnummer. Herudover har myndigheden pligt til at informere sine leverandører - senest på ordretidspunktet.

Er der en oversigt over EAN-lokationsnumre? Nej, men departementer, regioner og kommuner opfordres til at offentliggøre deres EAN-lokationsnummer. Herudover har myndigheden pligt til at informere sine leverandører - senest på ordretidspunktet.

Er der en oversigt over EAN-lokationsnumre? Nej, men departementer, regioner og kommuner opfordres til at offentliggøre deres EAN-lokationsnummer. Herudover har myndigheden pligt til at informere sine leverandører - senest på ordretidspunktet.
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 12:05

Jeg stemmer på at vedkommende har været i fjolletobakken. Men spurgte du ikke vedkommende om hvad IAN er en forkortelse af? 

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)