Dato: 06-12-2006 10:37:11
Forfatter: WebAssistance
Hej Lars
Jeg ville anbefale, at du omformulerer dit spørgsmål til:
Hvorledes får jeg flest mulige RELEVANTE besøgende ind på min hjemmeside til lavest mulige pris?
I dit specielle tilfælde er der f.eks. kun 4 AdWords annoncer, når man søger på opfinder på Google.
Jeg vil anbefale at køre en AdWords annonce til at begynde med for at finde ud af, HVILKE søgeord du skal optimere til. Det kan jeg godt hjælpe dig med. Ellers skriver jeg en hel del om
søgemaskineoptimering på Effektiv Markedsføring.
Mvh,
Christian
Hej Christian,
Jeg tror godt jeg kan se hvor du vil hen med en adwords annonce, men betyder det så også at alle relevante emner skal have hvert sin adwords annonce, for at komme frem til de bedst mulige søgeord?
Problemet som jeg ser det, er at det danske
marked er alt for lille for os, bl.a. fordi vi er et globalt netværk - ses f.eks. af at en søgning på google på "inventors worldwide" placerer os på både 1 og 2 pladsen og bytter man om på ordene kommer vi ind på en 5 plads.
M.h.t. "intelligente vejskilte" er vort produktkoncept omtalt indtil flere gange på første side, fra f.eks folketinget med materiale sendt til dem samt vores deltagelse på International Road federation 2006 road safety award.
M.h.t. "minedetektor" fremkommer der flere hits alene på første side omkring andres omtale eller
link til debatter af undertegnede
ved søgning på "plbrake" kommer der et væld af hits der stort set dækker de første 3 sider.
Jeg synes det er ret komplekst at finde frem til hvor synlig plbrake.dk er på nettet.
Findes der en metode til at overskue synligheden, eller er det blot et spørgsmål om at finde frem til alle de ord der dækker plbrake.dk og derefter at søge på hvert enkelt?
Med venlig hilsen
Lars C