"Vil du venligst uddybe hvilken relevans du ser mellem konverteringer på vores website og så din sporadiske viden omkring patentering" Det var blot for at fortælle, at jeg kender lidt til branchen, da jeg har siddet i udviklingsafdelinger i 5 år. At jeg har en indgang til dine problemstillinger, som jeg kender til og forstår. Og selv om jeg er en slags "Insider" i branchen, så er der rigtig mange ting, der ville blokerer mig fra at gå videre. Andet var det såmænd ikke. Hvis I er lige ved at lægge sidste hånd på et helt nyt website og har brugt en masse tid på det, så har I jo også selv været opmærksomme på det for lang tid siden ![]() Venlig hilsen Christian |
Dato: 08-12-2006 09:24:37 Forfatter: WebAssistanceHvis I er lige ved at lægge sidste hånd på et helt nyt website og har brugt en masse tid på det, så har I jo også selv været opmærksomme på det for lang tid siden Venlig hilsenChristianKære Christian,Den nye website for det globale netværk på www.plbrake.dk som jeg omtaler, er den du har refereret til hele tiden.Med venlig hilsenLars C