Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10% rabat på longboards til aminoer

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så kom mit nye longboard med pakkeposten... Og det ser super nice ud!! Cool

De havde desværre ikke det board jeg i første omgang ønskede mig, på lager. Men Mark tilbød mig istedet et tilsvarende men lidt dyrere board, som erstatning. Han tog sig oven i tiden til at ringe mig op, for at sikre sig at jeg fik det helt rigtige flex i mit nye board. Jeg er mere end tilfreds med handlen og forløbet.

Tak for kanon service, og lynhurtig kommunikation.

Jeg kan kun varmt anbefale, at handle med Mark fra Longboard-shoppen.dk , hvis man tænker på at anskaffe sig et longboard - du finder ikke bedre service!!

Nu vil jeg ud og cruise i det fantastiske sommervejr...  og sikkert også få mig et par hudafskrabninger Tongue Tied

Mvh.

Mikkel Johansen

Mediegrafiker

INMEDIA REKLAMEBUREAU

Tlf. 30 804 804

mail@inmedia.dk

www.inmedia.dk

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

InMedia Reklame:

Så kom mit nye longboard med pakkeposten... Og det ser super nice ud!! Cool

De havde desværre ikke det board jeg i første omgang ønskede mig, på lager. Men Mark tilbød mig istedet et tilsvarende men lidt dyrere board, som erstatning. Han tog sig oven i tiden til at ringe mig op, for at sikre sig at jeg fik det helt rigtige flex i mit nye board. Jeg er mere end tilfreds med handlen og forløbet.

Tak for kanon service, og lynhurtig kommunikation.

Jeg kan kun varmt anbefale, at handle med Mark fra Longboard-shoppen.dk , hvis man tænker på at anskaffe sig et longboard - du finder ikke bedre service!!

Nu vil jeg ud og cruise i det fantastiske sommervejr...  og sikkert også få mig et par hudafskrabninger Tongue Tied

Mvh.

Mikkel Johansen

Mediegrafiker

INMEDIA REKLAMEBUREAU

Tlf. 30 804 804

mail@inmedia.dk

www.inmedia.dk

Tak for handlen, du sender bare en mail eller ringer hvis du har spørgsmål Smile

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)