Så kom mit nye longboard med pakkeposten... Og det ser super nice ud!! De havde desværre ikke det board jeg i første omgang ønskede mig, på lager. Men Mark tilbød mig istedet et tilsvarende men lidt dyrere board, som erstatning. Han tog sig oven i tiden til at ringe mig op, for at sikre sig at jeg fik det helt rigtige flex i mit nye board. Jeg er mere end tilfreds med handlen og forløbet. Tak for kanon service, og lynhurtig kommunikation. Jeg kan kun varmt anbefale, at handle med Mark fra Longboard-shoppen.dk , hvis man tænker på at anskaffe sig et longboard - du finder ikke bedre service!!
Nu vil jeg ud og cruise i det fantastiske sommervejr... og sikkert også få mig et par hudafskrabninger
Mvh. Mikkel Johansen Mediegrafiker INMEDIA REKLAMEBUREAU Tlf. 30 804 804 mail@inmedia.dk |
InMedia Reklame:Så kom mit nye longboard med pakkeposten... Og det ser super nice ud!!
![]()
De havde desværre ikke det board jeg i første omgang ønskede mig, på lager. Men Mark tilbød mig istedet et tilsvarende men lidt dyrere board, som erstatning. Han tog sig oven i tiden til at ringe mig op, for at sikre sig at jeg fik det helt rigtige flex i mit nye board. Jeg er mere end tilfreds med handlen og forløbet.
Tak for kanon service, og lynhurtig kommunikation.
Jeg kan kun varmt anbefale, at handle med Mark fra Longboard-shoppen.dk , hvis man tænker på at anskaffe sig et longboard - du finder ikke bedre service!!
Nu vil jeg ud og cruise i det fantastiske sommervejr... og sikkert også få mig et par hudafskrabninger
Mvh.
Mikkel Johansen
Mediegrafiker
INMEDIA REKLAMEBUREAU
Tlf. 30 804 804
mail@inmedia.dk
Tak for handlen, du sender bare en mail eller ringer hvis du har spørgsmål