jeg har ikke den store erfaring med annoncer for det virker ikke rigtig for vores produkt, men det er mit indtryk at det er nemmere at få en rabat bare man spørger - der er en som skriver at pakkeløsninger forbliver uændret det undre mig for jeg syndes altid at man ved en pakke løsning får en bedre pris,(hvis man lægger flere forskellige ordre) men måske misforstår jeg hvad der menes med en pakkeløsning.
Jeg har 2 spørgsmål:
1) Hvad koster en helside annonce i Berlingske, og Politiken bare ca.
2) Hvad får et firma ud af det når de indrykker helsides annoncer, der mere har karakter af lomme-filosofi, og verdens- anskuelse se igennem bunden af et ølglas, annoncen har mere karakter af et læserbrev.
Det som undre mig er hvad er værdien for virksomheden når de afslutter med kun navn, uden telf nummer eller web.( og jeg har glemt navnet)
Du kan NEMT forhandle dig frem til nogle alvorlige rabatter hos De gule sider og Krak. Jeg fik en stor annonce til en trediedel af prisen hos Krak, dernæst ringede jeg til DGS og fortalte om mit tilbud hos Krak, så tilbød de også en klækkelig rabat
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Ja det har jeg også prøvet før finanskrisen - vi havde annoncer hos en af dem med databaser altså adresser vi skulle genforhandle prisen var 21.000 kr. det havde vi give i nogle år, med løbende forhøjelser.
"det vil jeg ikke, jeg dropper det hele" sagde jeg - straks sagde konsulenten ok så får du det til 9.000 kr.
Det er useriøst at give så stor rabat uden kamp - det er det samme som direkte at sige "vi har tage r... på dig tidligere"
Et af de første steder en virksomhed ser efter besparelser, er på deres markedsføringsbudget. Når økonomien er i lavkonjuktur, er der mange virksomheder der skærer deres markedsføringsbudget helt ind til benet og ompriorterer deres markedsføring. Dvs færre penge til markedsføring = lavere priser på især off-line medier (outdoor, tv & print).
Online markedsføring er stadig i vækst, idet virksomhederne tyr til markedsføring der kan målrettes direkte overfor enkelte kunde typer og ikke mindst trackes i det uendelige.
Cpm og cpc priserne er faldet en del siden 2007 på diverse online medier.
Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk
Men Facebook reklamer er blevet uhyggelige dyre :-)
Ja det har jeg også lagt mærke til. Jeg tror heller ikke at det er alle som holder pengene hjemme på Facebook annoncer, det er mere fordi de føler at de skal være der.