Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er annoncering blevet dyrere eller billigere på grund af finanskrisen?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

jeg har ikke den store erfaring med annoncer for det virker ikke rigtig for vores produkt, men det er mit indtryk at det er nemmere at få en rabat bare man spørger - der er en som skriver at pakkeløsninger forbliver uændret det undre mig for jeg syndes altid at man ved en pakke løsning får en bedre pris,(hvis man lægger flere forskellige ordre)  men måske misforstår jeg hvad der menes med en pakkeløsning.

Jeg har 2 spørgsmål:

1) Hvad koster en helside annonce i Berlingske, og Politiken bare ca.

2) Hvad får et firma ud af det når de indrykker helsides annoncer, der mere har karakter af lomme-filosofi, og verdens- anskuelse se igennem bunden af et ølglas, annoncen har mere karakter af et læserbrev.

Det som undre mig er hvad er værdien for virksomheden når de afslutter med kun navn, uden telf nummer eller web.( og jeg har glemt navnet) 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 09:02

Du kan NEMT forhandle dig frem til nogle alvorlige rabatter hos De gule sider  og Krak. Jeg fik en stor annonce til en trediedel af prisen hos Krak, dernæst ringede jeg til DGS og fortalte om mit tilbud hos Krak, så tilbød de også en klækkelig rabat

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 09:15

Ha Ha 

Ja det har jeg også prøvet før finanskrisen - vi havde annoncer hos en af dem med databaser altså adresser vi skulle genforhandle prisen var 21.000 kr. det havde vi give i nogle år, med løbende forhøjelser.

"det vil jeg ikke,  jeg dropper det hele" sagde jeg - straks sagde konsulenten ok så får du det til 9.000 kr. 

Det er useriøst at give så stor rabat uden kamp - det er det samme som direkte at sige "vi har tage r... på dig tidligere"

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:59

Men Facebook reklamer er blevet uhyggelige dyre :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 11:25

Et af de første steder en virksomhed ser efter besparelser, er på deres markedsføringsbudget. Når økonomien er i lavkonjuktur, er der mange virksomheder der skærer deres markedsføringsbudget helt ind til benet og ompriorterer deres markedsføring. Dvs færre penge til markedsføring =  lavere priser på især off-line medier (outdoor, tv & print).

Online markedsføring er stadig i vækst, idet virksomhederne tyr til markedsføring der kan målrettes direkte overfor enkelte kunde typer og ikke mindst trackes i det uendelige.

Cpm og cpc priserne er faldet en del siden 2007 på diverse online medier.

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:26

Jesper Sølund:

Men Facebook reklamer er blevet uhyggelige dyre :-)

Ja det har jeg også lagt mærke til. Jeg tror heller ikke at det er alle som holder pengene hjemme på Facebook annoncer, det er mere fordi de føler at de skal være der.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)