Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejdsgiverens håndtæring af min fratrædelse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv opsagt min stilling, idet jeg skal tiltræde en stilling i en virksomhed i samme branche.  I den forbindelse begyndte min arbejdsgiver , på egen hånd, at, skriftligt, informere omverden: kunder, leverandører og andre interessenter, om min fremtidige beskæftigelse.  Det ønsker jeg ikke, idet det kommer min arbejdsgiver ikke ved hvad jeg skal lave efter at jeg er fratrådt og jeg bryder mig hellere ikke om måden den information bliver serveret på

Kan jeg bede min arbejdsgiver helt formalt, læs: forbyde, at oplyse omverden om min fremtidige beskæftigelse  ?

Hilsen

jacek

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:00

Nej, du kan ikke forbyde ham det, men du kan da bede ham pænt.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Din arbejdsgiver overtræder klart nogle grænser, han skal respektere for dit privatliv. Du skal sige til ham, at han skal standse det omgående, og hvis han ikke retter sig efter det, så bed din fagforening om at skrive et brev til arbejdsgiveren.

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 15:38

Ja - tag en snak med arbejdsgiveren først. Jeg kan ikke se hvad din arbejdsgiver får ud af at fortælle omverdenen om din nye beskæftigelse. Så hvis du ikke ønsker det, så tag en snak med arbejdsgiveren først.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)