Jeg det her produkt som tidligere hed Enna Legof og nu skal hedde Anne Fogel. Produktet har ligget i diverse speciel/design forretninger.
Det er et "lidt" eksklusivt produkt og butikerne bliver valgt ud så markedet ikke bombaderes.
Og her er så spørgsmålet er det nok kun at blive fundet under navnet eller skal der mere til?
Når jeg kigger på konkurrenter og andre indenfor modebranchen kan de kunne findes under navn.
Jeg har ikke så meget forstand på seo og har prøvet at læse lidt, men jeg er ikke sikker på at jeg har forstået det rigtig, til at jeg kan optimere mit site. Er det noget man selv kan gøre som "grøn"
Om du har brug for at blive fundet på mere end dit navn kommer jo i det hele taget an på: VIL du findes? Vil du gerne blive fundet på søgemaskiner og få kunder den vej igennem - eller vil du KUN have det er et lille udvalg af håndplukkede kunder har adgang til siden?
Men søgemaskineoptimering er bestemt noget du kan arbejde med selv. Det kræver noget tid og noget hårdt arbejde, men det KAN lade sig gøre. Og at følge med på Amino og læse gamle artikler er bestemt en mulighed. Men afhængig af hvad det er for nogle søgeord (hvis du vel at mærke vælger at fokusere på søgemaskiner) så kan det godt være det bliver for stor en mundfuld for dig. Så er det måske en idé at købe noget rådgivning eller bistand fra et bureau der arbejder med søgemaskineoptimering :)
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Hej Anne Jeg har skrevet en masse om, hvad du selv kan gøre for at søgemaskineoptimere på Effektiv Markedsføring. Selv om du kan gå en god del af vejen selv, så ved jeg jo tilfældigvis, at konkurencen er ekstrem hård på smykker. Derfor er det yderst vigtigt at finde de helt rigtige søgeord at optimere på inden du går i gang, da du ellers risikerer at spilde dine kræfter på ord, som er alt for svære at konkurere med på et nyt site. Som svar på dit spørgsmål omkring optimering på dit navn: Jeg ville faktisk ikke skænke det en tanke i søgemaskine sammenhæng. Det er ikke det, der er vigtigt. Hvis folk i forvejen kender dig og vælger at søge på dit navn, så vil du højest sansynligt dukke op som nr 1 under alle omstændigheder. Det som det drejer sig om er at få placeringer på side 1 på ord, som konverterer.. ord, som giver dig en omsætning. At ikke alle andre indenfor modebranchen har fundet ud af det er kun til din fordel. Venlig hilsen, Christian
Jeg har et smykke produkt som bliver solgt i fysiske butikker.
Hvor meget fokus skal jeg bruge på at optimere mit site. Er det nødvendigt at gøre det på andet end navnet??
Når jeg kigger på designerbrands og andet fra modebranchen er de kun repræsenteret ved navn.
Et andet spørgsmål går på
Når jeg googler anne fogel (nye site www.annefogel.dk )så kommer mit gamle navn ( www.enna-legof.dk ) frem og ikke det nye. Er det så pga. alderen af domænet ???