Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbreve - Ebrev eller Ubivox?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

        jeg har længe brugt Ebrev til at udsende nyhedsbreve men nu er "frimærkerne" ved at være brugt op og det ville jo være nærliggende at overveje at flytte over til f.eks. Ubivox. Er der nogen der kender til de to systemer og kan sige om det er en god idé - Ubivox er jo 2´eren til Ebrev, men jeg kan huske jeg undersøgte det tidligere og syntes ikke bedre om det system.

Og måske vigtigst - kan jeg flytte alle mine nyhedsbrevsmodtagere med over uden at det tager en krig? :)

KH Mette, Ko og Ko

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Er uvibox ikke enn opgradering/ny udgave af det ganme ebrev?

Er sikker på du godt kan overføre dine modtagere.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette, 

Mettekoogko:

        jeg har længe brugt Ebrev til at udsende nyhedsbreve men nu er "frimærkerne" ved at være brugt op og det ville jo være nærliggende at overveje at flytte over til f.eks. Ubivox. Er der nogen der kender til de to systemer og kan sige om det er en god idé - Ubivox er jo 2´eren til Ebrev, men jeg kan huske jeg undersøgte det tidligere og syntes ikke bedre om det system.

Tag helt klart et kig på Ubivox. Det er rigtigt, at det er et helt andet system, men så snart du vænner dig til det, bør det gerne være langt hurtigere og mere overskueligt at bruge. Det er desuden også den platform vi opdaterer oftest, da processen for os er lettere, og dermed vil du oftere få adgang til nye funktioner og tiltag. 

Og måske vigtigst - kan jeg flytte alle mine nyhedsbrevsmodtagere med over uden at det tager en krig? :)

Jeg kan gøre det for dig - send mig en mail på support at ubivox dot com, og fortæl mig hvilke lister du ønsker flyttet, så tager jeg mig af det. 

/David, Ubivox

Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David,

              tak for din mail - jeg kunne ikke rigtig vente på at suporten åbnede, så jeg var jo heldig at du lige sad og surfede amino :)

Jeg er lige gået i gang med et nyhedsbrev, så jeg bruger ebrev denne gang, men så ville det vræe interessant at gå over til ubivox. Jeg er generelt vældig glad for det gamle system, der er simpelt og helt fint for en ikkenørd som mig, hehe

Du hører fra mig, og tak,

KH Mette, Ko og Ko

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mettekoogko:

              tak for din mail - jeg kunne ikke rigtig vente på at suporten åbnede, så jeg var jo heldig at du lige sad og surfede amino :)

Cool

Jeg er lige gået i gang med et nyhedsbrev, så jeg bruger ebrev denne gang, men så ville det vræe interessant at gå over til ubivox. Jeg er generelt vældig glad for det gamle system, der er simpelt og helt fint for en ikkenørd som mig, hehe

Det nye system bør også være ganske simpelt, så jeg synes du skal give det et forsøg - og skriv endelig til supporten, hvis noget driller. :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)