Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vigtig besked til alle Amino'er

Side 6 ud af 8 (73 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt

Så vil jeg da igen begynde at kigge mere indenfor på Amino, da de sidste uger har været ”av mine øjne - fik  Jeg virkeligt læst det? … ?

Nu går det den rigtige vej igen, så klapsalve Yes herfra til alle Amino'er

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:29

Tak.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 00:48

Peter Lauge:

På tide - jeg har yttret ønske om det flere gange.

Så mangler vi bare at folk ikke kan være anonyme.

Yes her fra :-)

Hej Peter,

Set i lyset af de seneste dages mudderkastning - der er vid udstrækning er foretaget af folk der ikke var anonyme kan jeg ikke rigtigt se formålet med at forbyde anonymitet. Om man skal have CPR/CVR validerede brugerkonti er noget helt andet. Jeg mener at det skal være muligt at forblive anonym i debatten.

Det største problem er den anonyme stjernegivning der gør at folk kan drive hetz mod andre uden konsekvenser - men mindre at den der bliver hetzet anskaffer sig et plus-abonnement - og så offentligør hvme synderen er.

Guderne skal vide at der til tider kommer nogle tåbelige indlæg, og mange gange fra de samme personer (og det kan være at nogle synes det samme om mig - så fred være med det) - men det retfærdiggør ikke en hetz. I bund og grund kan man jo bare springe de indlæg over.

Og ligefrem konsekvent at give en bestemt person een stjerne uanset indlæggets indhold, hører ingen steder hjemme. Jeg vil tro, at hvis stjernegivningen ikke var anonym, så ville disse tilfælde kunne udgåes, da 1-stjernegiveren sansynligvis ville blive konfronteret med sin ikke så hensigsmæssige optræden af andre mere fornuftige Aminoer.

mvh

Jan

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 00:53

Iryna.dk:

Passiv +:

cpr/cvr  ville være en fordel :-)

sammenholdt med post nr

Så kan ingen være anonyme, kun falske

ja så ville det heller ikke give så meget mening at skifte profil hele tiden :-D

Hvis det er sådan I har det, så er der tilføjet CVR-nummer til min profil nu - jeg er ikke udenlandsdansker, så den bøf skulle vel være krydret for mit vedkommende!

Kan dog ikke rigtigt se problemet med folk er anonyme... Hvis det de ellers skriver og gør er harmløst eller ligefrem fornuftigt... Det er vel kun et problem, hvis folk svindler og bedrager.... Men nu har jeg ihvertfald anerkendt ønsket og smidt et cvr-nummer på Geeked

P.S. Sorry hvis jeg er off topic - men jeg kan da godt knalde en "Deal!" på også, hvis det skulle gyde den fornødne olie på vandene :p

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 01:07

Efter fire måneders mere eller mindre bevidst amino-fravær fra min side, er det herlig læsning at returnere til et forum, der tager tonen seriøst. Glæder mig til at deale med jer alle igen ;-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:06

Jeg er glad for at se den generelle opbakning der er til den "nye linje".
Det skal nok blive godt!
Jeg tror ikke at stop for anonyme profiler vil hjælpe det store og det vil være at administrativt mareridt.
Men lad os nu tage en dag ad gangen.

Rock on!

Dbh Martin

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 06:03

Deal, og takker

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 07:10

Det er en DEAL, do! Yes

Som en del andre herinde, var jeg også begyndt og blive lidt træt af tonen, og synes ikke den hørte til herinde, så tak for indskærpelsen, bademester Stick out tongue

"alle med blå bånd skal op nu!" Crying

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 07:21

Godt tiltag, tak!

Kristian Ole Rørbye

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 07:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er en DEAL - jeg bliver sgu i halvdårligt humør af at læse herinde efterhånden. Så det er hårdt tiltrængt at der bliver rydtet op.

Der var en som spurgte om man ville få sine penge tilbage, hvis man havde tegnet et Plus-abonnement og så er blevet smidt ud. Der er min fulstændig kolde holdning, at så må man opføre sig ordentligt. Hvis man bliver kylt ud, så har man smidt sine penge ud af vinduet og det er bare ærgeligt.

Hvis jeg beslutter mig for at køre som en gal på motorvejen og får frakendt mit kørekort, så går jeg jo heller ikke tilbage til min kørelære og vil have mine penge igen.

/Jesper

Side 6 ud af 8 (73 indlæg)