Super godt
Så vil jeg da igen begynde at kigge mere indenfor på Amino, da de sidste uger har været ”av mine øjne - fik Jeg virkeligt læst det? … ?
Nu går det den rigtige vej igen, så klapsalve |
Tak.
Super godt
Så vil jeg da igen begynde at kigge mere indenfor på Amino, da de sidste uger har været ”av mine øjne - fik Jeg virkeligt læst det? … ?
Nu går det den rigtige vej igen, så klapsalve |
Tak. |
Hej Peter, Set i lyset af de seneste dages mudderkastning - der er vid udstrækning er foretaget af folk der ikke var anonyme kan jeg ikke rigtigt se formålet med at forbyde anonymitet. Om man skal have CPR/CVR validerede brugerkonti er noget helt andet. Jeg mener at det skal være muligt at forblive anonym i debatten. Det største problem er den anonyme stjernegivning der gør at folk kan drive hetz mod andre uden konsekvenser - men mindre at den der bliver hetzet anskaffer sig et plus-abonnement - og så offentligør hvme synderen er. Guderne skal vide at der til tider kommer nogle tåbelige indlæg, og mange gange fra de samme personer (og det kan være at nogle synes det samme om mig - så fred være med det) - men det retfærdiggør ikke en hetz. I bund og grund kan man jo bare springe de indlæg over. Og ligefrem konsekvent at give en bestemt person een stjerne uanset indlæggets indhold, hører ingen steder hjemme. Jeg vil tro, at hvis stjernegivningen ikke var anonym, så ville disse tilfælde kunne udgåes, da 1-stjernegiveren sansynligvis ville blive konfronteret med sin ikke så hensigsmæssige optræden af andre mere fornuftige Aminoer. mvh Jan |
Hvis det er sådan I har det, så er der tilføjet CVR-nummer til min profil nu - jeg er ikke udenlandsdansker, så den bøf skulle vel være krydret for mit vedkommende!
Kan dog ikke rigtigt se problemet med folk er anonyme... Hvis det de ellers skriver og gør er harmløst eller ligefrem fornuftigt... Det er vel kun et problem, hvis folk svindler og bedrager.... Men nu har jeg ihvertfald anerkendt ønsket og smidt et cvr-nummer på
P.S. Sorry hvis jeg er off topic - men jeg kan da godt knalde en "Deal!" på også, hvis det skulle gyde den fornødne olie på vandene :p |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Efter fire måneders mere eller mindre bevidst amino-fravær fra min side, er det herlig læsning at returnere til et forum, der tager tonen seriøst. Glæder mig til at deale med jer alle igen ;-) |
Jeg er glad for at se den generelle opbakning der er til den "nye linje". |
Deal, og takker |
Det er en DEAL, do! Som en del andre herinde, var jeg også begyndt og blive lidt træt af tonen, og synes ikke den hørte til herinde, så tak for indskærpelsen, bademester "alle med blå bånd skal op nu!" |
Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com
Godt tiltag, tak! |
Kristian Ole Rørbye
Det er en DEAL - jeg bliver sgu i halvdårligt humør af at læse herinde efterhånden. Så det er hårdt tiltrængt at der bliver rydtet op. |