Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fjern offtopic fra 'Nyeste indlæg'

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Off Topic, sålænge tingene er postet i deres rette kategori, kan det vel ikke være off topic.....

Jeg kan forstå at man kan være træt af at der er indlæg i en eller anden debat , som er off topic, og så trækker tråden i en forkert retning....

Som flere andre er inde på også hvad der er "off topic" for mig, er det måske ikke for trådstarter, og omvendt,

Og ved at vælge til og fra, ja så risikerer man jo at gå glip at enten et godt lille grin eller hvad det kan være, eller en guldklump af en tråd der er postet i en forkert kategori.

Valget er der såmænd allerede, man skal bare nøjes med at kigge i de kategorier der har relevans for en.

Så alt i alt, synes jeg at det er fint som det er , sorterer selv fra i de tråde jeg ikke har interesse i at læse noget om, for ja vi har alle forskellige interesser og tilgangs vinkler på Amino, og det er sku svært at gøre alle tilfredse, men vil hellere skulle bladre lidt ekstra rundt, kunne jo være man fandt lige netop det guldkorn man kunne bruge, måske ikke nu, men på et andet tidspunkt....

Claus

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 18:36
Med fare for at gentage mig selv mener jeg at "CITAT" knappen er med til at lave de lange og lidt meningsløse tråde og alle de citeter gør hele tråden til en måske rodet forestilling som bliver umulig at styre*?
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:37

Claus Nielsen:
Som flere andre er inde på også hvad der er "off topic" for mig, er det måske ikke for trådstarter, og omvendt,

Nemlig.... Hvis man begynder at skrive om gulerødder i en tråd om kartofler, så er det nok hvad vi kan kalde off topic. Men begynder man at skrive om gulerodssaft er sagen muligvis en anden.... Så jeg har ærligt talt ikke noget problem med det. Ofte bærer folks harceleren over den slags mere præg af at de bare føler behov for at hævde sig ved at pisse "deres" territorie af på et debatforum, end noget reelt problem med indholdet.

Så hvis det oprindelige emne for en tråd af blevet afklaret og folk så begynder, at bevæge sig ud af relaterede tangenter synes jeg ikke det er noget, der er værd at blive irriteret over. Er det så f.eks. en salgstråd mener jeg det er fint man forsøger at holde den on topic.... Men generelt synes jeg altså ikke det er et problem - så den "løsning" jeg vil foreslå er bare at folk slapper lidt af og får sig et barn, hvis de finder behov for at skulle opdrage på andre ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 18:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Point of fact: Amino har i et stykke tid været ramt af indlæg, som åbenlyst irriterer rigtig mange herinde. Herunder, men ikke begrænset til: Stjernekasterdebatten, VM-debatten, debatter omkring Thomas De Oliveiras person, Artomino og en lang række andre pletskud. 

Ved at ekskludere disse indlæg fra oversigten over nye indlæg kan de, som har lyst til at deltage i den slags debatter, gå direkte til den underkategori, hvor de ved, at den type debatindlæg findes. Jeg synes det er totalt omvendt, hvis I mener, at flertallet skal tilpasse sig det mindretal af personer, som primært deltager i debatter, der ikke har noget med iværksætteri at gøre.

Hvis alle off-topic indlæg (off-topic som i indlæg der IKKE er relateret til iværksætteri) holdes ude af oversigten, så stiger det faglige niveau og aktivitet. Det er jeg overbevist om.

Den anden type off-topic (hvor en debat med udgangspunkt i en faglig diskussion går af fløjten), skal styres og kontrolleres af moderatorerne, så de ikke kommer ud af kontrol. Jeg er slet ikke imod off-topic som sådan. Jeg har blot konstateret, at de ikke-faglige debatter hurtigt kommer til at overtage hele billedet, fordi de får eksponering i 'prime time'. 

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 18:53

BZR:

Point of fact: Amino har i et stykke tid været ramt af indlæg, som åbenlyst irriterer rigtig mange herinde. Herunder, men ikke begrænset til: Stjernekasterdebatten, VM-debatten, debatter omkring Thomas De Oliveiras person, Artomino og en lang række andre pletskud. 

Ved at ekskludere disse indlæg fra oversigten over nye indlæg kan de, som har lyst til at deltage i den slags debatter, gå direkte til den underkategori, hvor de ved, at den type debatindlæg findes. Jeg synes det er totalt omvendt, hvis I mener, at flertallet skal tilpasse sig det mindretal af personer, som primært deltager i debatter, der ikke har noget med iværksætteri at gøre.

Hvis alle off-topic indlæg (off-topic som i indlæg der IKKE er relateret til iværksætteri) holdes ude af oversigten, så stiger det faglige niveau og aktivitet. Det er jeg overbevist om.

Den anden type off-topic (hvor en debat med udgangspunkt i en faglig diskussion går af fløjten), skal styres og kontrolleres af moderatorerne, så de ikke kommer ud af kontrol. Jeg er slet ikke imod off-topic som sådan. Jeg har blot konstateret, at de ikke-faglige debatter hurtigt kommer til at overtage hele billedet, fordi de får eksponering i 'prime time'. 

Helt kanon, for som så mange andre bruger jeg hovedsagelig oversigten i toppen, og gider ej heller læse alt det om VM mm. 

Dressur rytter søger sponsor 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:53

BZR:
Amino har i et stykke tid været ramt af indlæg, som åbenlyst irriterer rigtig mange herinde. Herunder, men ikke begrænset til: Stjernekasterdebatten, VM-debatten, debatter omkring Thomas De Oliveiras person, Artomino og en lang række andre pletskud. 

Tja... Det kan godt ske man med fordel kunne droppe "Cafe og Hygge" fra oversigten over nyeste indlæg.

Men på den anden side må vi også forholde os til realiteterne...og de er altså at Amino jo skal tjene nogle penge - hvilket de bedst gør ved at få en masse mennesker til at kigge på deres site. I den forbindelse må man jo ikke være blind for at netop den slags indlæg altså skaber en masse opmærksomhed fra brugerne.

Det er så ærgeligt for fagligheden.... Men på den anden side, så tror jeg nu det bare er noget, der sker i perioder.... Er sikker på sagligheden vil stige en del, når vi kommer ud af "sommer-sæsonen".

Så ignorér de indlæg du ikke gider bruge din energi på og brug dit krudt på de indlæg, der falder i din smag :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 19:22
Nu er jeg ikke AMINO PLUS og ved ikke hvilke foredele der er ved det men kan det måske være en service for dem der ønsker en sotering i trdene at de betalte lidt ekstra for denne service så kan folk jo selv vælge hvilken oversigt de ønsker ?
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

BZR:

Det er egentligt sjovt, du formulerer det sådan, jeg har i længere tid været irriteret om, dem der lod sig irritere af andres indlæg. Kan jeg også få et filter ?

Jeg synes Aminos mangfoldighed er skøn, og synes det er vigtigt at man som udgangspunkt bevarer og eksponerer breden. Men jeg har intet imod at der laves et filter, til dem der f.eks. ikke er til Cafe og Hygge.

Så slipper de for at gå rundt at havde ondt, over at andre tillader sig at skrive indlæg som ikke harmonerer med deres opfattelse af hvad Amino er og skal være.

Jeg ved ikke hvorfor men jeg finder det dybt usympatisk, når nogle prøver at bestemme hvad andre må sige! Selvfølgeligt kan jeg, forstå at Thorborg er ansvarlig for forumet rent juridisk og derfor er nødt til at gribe ind nogle gange. Men jeg kan sjældent lide det, når andre Aminoer går det!

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)