|
|
Claus Nielsen:Som flere andre er inde på også hvad der er "off topic" for mig, er det måske ikke for trådstarter, og omvendt,
Nemlig.... Hvis man begynder at skrive om gulerødder i en tråd om kartofler, så er det nok hvad vi kan kalde off topic. Men begynder man at skrive om gulerodssaft er sagen muligvis en anden.... Så jeg har ærligt talt ikke noget problem med det. Ofte bærer folks harceleren over den slags mere præg af at de bare føler behov for at hævde sig ved at pisse "deres" territorie af på et debatforum, end noget reelt problem med indholdet.
Så hvis det oprindelige emne for en tråd af blevet afklaret og folk så begynder, at bevæge sig ud af relaterede tangenter synes jeg ikke det er noget, der er værd at blive irriteret over. Er det så f.eks. en salgstråd mener jeg det er fint man forsøger at holde den on topic.... Men generelt synes jeg altså ikke det er et problem - så den "løsning" jeg vil foreslå er bare at folk slapper lidt af og får sig et barn, hvis de finder behov for at skulle opdrage på andre ;)
Bliv gratis medlem