Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cameroon - DK

Side 9 ud af 9 (87 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:41

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:30

Genialt da Troels Bech omtalte den sorte diamant på Camerouns midtbane. VM kampe skal i det hele taget vises på TV2. DR har kedelige kommentatorer og hvad sker der lige bagefter fra pressemødet? Har Mads monopol på sendetiden, siden de klipper tilbage til studiet hele tiden. Det bliver tysk TV på torsdag og så forhåbentligt TV2 i ottendedels-, kvart- og semifinale. Finalen ser jeg gerne på grønlandsk, bare Danmark er med Big Smile ......Og hvor er smileyen med klaphat?!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 00:44

igang:

Okay, Agger som MOM... Jeg havde godt nok ikke en dansk forsvarsspiller som kandidat..

http://www.fifa.com/Live/Competitions/worldcup/matchday=9/day=1/match=300061475/index.html

Ja, det virker lidt underligt. Men han var selvfølgelig også involveret i nogle vigtige situationer, hvor han forhindrede deres angribere i at score yderligere - men det samme kan jo siges om Simon Kjær - hans medspiller i centerforsvaret.

Vi på VM-guide.dk kårede Dennis Rommedahl som kampens spiller for Danmark. Hvis det har interesse kan vores referat af kampen læses her: Rommedahl sikrede vigtig dansk sejr

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:51

Nicolaj Thomasen:
DR har kedelige kommentatorer

Ja, og dårlige. Min favorit fra den kamp var dog da det åbenbart var en Ghaneser der stod i vejen for Jon's første afbrænder. Der var tilsyneladende en anden Ghaneser med i anden halvleg også. Havde vi tabt den kamp, burde der være grundlag for en klage fra DBU. Det er sgu ikke fair at tage spillere med fra andre lande, bare fordi de tilfældigvis er bedre end dem man selv har :o)

Og en fantastisk aflevering er åbenbart defineret ved, at den lander på samme banehalvdel som den afleveringen var møntet på, og ikke at man skal kunne løbe 30 meter på 1/3 af et sekund, for at have en chance for at nå den.

Jeg kan desværre ikke tysk, så jeg må "glæde" mig over den danske kommentator. Lige pludselig er de horn ikke så forfærdelige alligevel..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:09

igang:

Lige pludselig er de horn ikke så forfærdelige alligevel..

Trust me, hvis din nabos børn render og trutter i dem fra 9-20 HVERDAG 7 dage om ugen, så findes der INTET værre end de horn!

Side 9 ud af 9 (87 indlæg)