Hej Aminoer :) Jeg ejer og driver www.ecigaretten.dk en ny dansk forhandler af e-cigaretter, med hjælp fra en investor på forummet her er den nu godt i gang og sælger godt :) Planen var at udvide til andre dele af verden, med domænet http://eSmokingOnline.com Men grundet fokus på andre projekter, og manglende tid, sælges hele konceptet med domæne, webshop, unikt design, osv. Siden er til auktion på flippa, og der kan bydes og følges med der: http://flippa.com/auctions/97864/eSmokingOnline-com-----Niche-webshop-with-huge-potential Designet er som sagt 100 % unikt og kodet i HTML/CSS. Der er lavet leverandør aftale med fastlagte priser osv. Alt i alt en webshop som er lige til at gå til. Jeg får på mit danske site også engelsktalende besøgende, da keywords på danks og engelsk ligger meget op ad hinanden og der ofte bliver brugt samme begreber, derfor tænker jeg at jeg kunne lave en valgmulighed mellem sprog, og når der klikkes på engelsk bliver vedkommende sendt videre til eSmokingOnline.com evt. Domænet er pt. kun et hurtigt opsat DNS domæne, planen var at lave en ordenlig redirect så domæne navn blev vist i adressefeltet når man var på siden, det kan blive lavet til køber hvis ønsket. Generelt ydes der alt teknisk support og hjælp til omsætning af side, flytning af domæne osv. Information om e-cigaretter på dansk:
e-cigaretter er det nye alternativ til rygning. En E-cigaret består af 3 dele: Et
batteri, En "atomizer" og et mundstykke.
Batteriet fører strøm til atomizeren som fordamper noget
væske der sidder i mundstykket. Det væske der sidder i mundstykket kan være med
eller uden nikotin efter egen styrke, og en smags aroma.
Pointen er at man inhallere vanddamp, og ikke får de
4000 skadelige kemikalier som der er i en cigaret, men kun nikotinen samt
smagsstof.
De undersøgelser der er lavet indtil videre viser
umiddelbart ikke nogen sideeffekter, men man er jo selvfølgelig ikke helt sikker
før der er lavet en lang undersøgelse.
Produktet er ikke indbefattet af rygeloven, og genere
ikke da passiv rygning og lugte ikke længere er et problem.
Det er et markede det er under rivende udvikling og jeg
tror på at vi ser flere og flere e-rygere i den nærmeste fremtid, når f. eks
cigaret priserne stiger endnu mere. |
eSmokingOnline.com webshop sælges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)