Hej Alle, Ja mine bærbare holder MAX 2 år, den her har så holdt 1 år og 6 måneder, og den laver alt muligt sjovt lukker pludselig ned, vil ikke starte op og ja, tør bare ikke stole på den, når man har hele sin butik liggende på den. Og ja back up, men men skal have en til at sætte det op få mig så det sker automatisk, ellers får jeg det ikke gjort hver dag. Så ígår købt jeg en mac pro 15" med 500 GB, men skal jeg bruge noget udover? der er vel et styre system op det? Er det noget med man kan ligge windows ind på det også og så feks. ligge c5 ind der? Hvad med cd rom drev er det at finde i den? Og bare andre gode råd kom hid :) Mvh Stine
|
Backup er faktisk ret nemt at sætte op. Det hedder "Time Machine" på Mac og kræver en ekstern harddisk.
Der er styresystem med, men ikke Windows. Styresystemet er Mac OS X. Du kan sagtens lægge Windows på, hvis du har en DVD med det. Så kan du have C5 installeret på Windows. Der følger et program kaldet "Boot Camp" med til Mac, som kan guide dig i gennem at installere Windows korrekt. Ellers kan du også købe software som f.eks. Parallels eller WMware. De gør så du kan køre Windows direkte oven på Mac OS X.
Og ja, der er DVD/CD-drev.
PS. tillykke med den :)