Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Specifikationer til min webshop - er de realistiske med f.eks. en Scannet-shop?

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-12-2006 22:04:58 Forfatter: Marcel Fuursted Jo, men ''SEO-modul'' er ikke SEO-modul, som før i tiden, hvor det cloakede. Idag er SEO-modul bare, at du netop KAN definere meta-tags. Grunden til, man så vælger at kalde det seo-modul er, hvis man har fokus søgemaskiner har man muligheden for at arbejde aktivt med meta-tags, da det KAN være skadeligt ikke at bearbejde dem ordentligt. Så modulet som tilkøb er KUN hvis man vælger rent faktisk at arbejde med SEO

Har du prøvet det tilrettede modul?

Jeg overvejer selv at tilkøbe det, men leverandøren fortæller mig, at systemet stadig genererer infromationssider ved siden af shopsiderne.

Mvh

Claus

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:29
Det eneste det gør er at oprette de hersens meta-tags. Om man så definerer den endelige side som en informationsside er jo bare positivt. Men der er ingen doorway-sider eller redirects med i modulet mere. Det er sikkert.

Hvis leverandøren fortæller dig, at det er informationssider er der intet skidt i det :) Læs definationen at information pages her. Så er du ihvertfald sikker på, du kan spørge ind til det de rigtige ting. Der er nemlig ofte leverandører og kunder der forbinder doorway pages og information pages med det samme

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 1. Sep 06
Skrevet kl. 11:36
Dato: 06-12-2006 11:28:31 Forfatter: Marcel Fuursted
Det eneste det gør er at oprette de hersens meta-tags. Om man så definerer den endelige side som en informationsside er jo bare positivt. Men der er ingen doorway-sider eller redirects med i modulet mere. Det er sikkert.

Hvis leverandøren fortæller dig, at det er informationssider er der intet skidt i det :) Læs definationen at information pages her. Så er du ihvertfald sikker på, du kan spørge ind til det de rigtige ting. Der er nemlig ofte leverandører og kunder der forbinder doorway pages og information pages med det samme

Tak for info. Leverandøren fortæller mig, at systemet genererer selvstændige infromationssider (uden mit egentlige shop-design) hvor brugerne så skal klikke for at komme videre til mine produktsider.

Det er det jeg simpelthen ikke kan se meningen med, hvis bare produktsiderne udstyres med unikke titler og øvrig META-info.

Mvh

Claus

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:41
Er du sikker på det er det samme seo-modul, vi snakker om? Det til shoppen genererer kun meta-tags. Det andet generer en slags doorway-sider, ja i et "nyt" design, og som ikke indgår i den naturlige navigation.

/Marcel Fuursted

Tilmeldt 1. Sep 06
Skrevet kl. 11:45

Dato: 06-12-2006 11:40:51 Forfatter: Marcel Fuursted Er du sikker på det er det samme seo-modul, vi snakker om? Det til shoppen genererer kun meta-tags. Det andet generer en slags doorway-sider, ja i et 'nyt' design, og som ikke indgår i den naturlige navigation. 

Ja, jeg er helt sikker. Jeg har fulgt debatten her på siden om begge, og har specifikt spurgt ind til SEO-modulet til shoppen. Jeg har fået det svar at begge systemer laver selvstændige sider, men at man på det "almindelige" modul kan designe siderne som man ønsker. Jeg har spurgt så sent som i dag.

Tina >>> Jeg beklager, at jeg har været med til at dreje din tråd i en anden retning, men håber at disse informationer også kan være nyttige for dig.

Mvh

Claus

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:49
Jeg har netop talt med én der indefra, som bekræfter, at det er description, keywords og title modulet giver dig mulighed for at styre...

/Marcel Fuursted

Tilmeldt 1. Sep 06
Skrevet kl. 11:53
Dato: 06-12-2006 11:48:32 Forfatter: Marcel Fuursted Jeg har netop talt med én der indefra, som bekræfter, at det er description, keywords og title modulet giver dig mulighed for at styre...

Så er der vist lidt forvirring om det...

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 11:53
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:30
Hej
Jeg har lige et tillægsspørgsmål nu når vi snakker om Scannet. Er det muligt at lave eget design vha HTML kode. Dvs lave sit eget "template"??

Er der nogen der har en reference fra en scannet shop der har implementeret egen kildekode??

Er der nogen der har en reference fra en scannetshop hvor I viser "relateret produkter".

Jeg kan godt lide den måde dandomain gør det http://demoshop3.dandomain.dk/shop/default.asp (vælg Demovarer - Blandet - testvare nr 4)

De viser flere billeder af produktet og relateret produkter nedenunder. Selve layouttet på demoshoppe er også ok, men jeg hører jo at det er lavet i frames som er en skidt ting (

Hilsen Morten

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 13:42
Hej Morten

Det er nok lidt off topic, men alligevel  Du kan bruge css templates i Scannet shoppen, som du selv laver.. Hvordan ved jeg dog ikke lige, men du kan godt ændre en hel del på designet selv. Mht. relaterede produkter og flere billeder af produkterne, så kan du også gøre det med Scannet. Et eksempel fra min egen shop med et produktbillede til primær præsentation og så et billede af detaljerne.. Nederst ser du et relateret produkt med billede (jeg kalder det bare noget andet :) ) http://www.christobel.dk/product.asp?product=2089&sub=0&page=2

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)