Hej Amino brugere, Jeg er så heldig at jeg har en eventuel investor/partner som er interesseret i min virksomheds idé. Som udgangspunkt er investoren parat til at tilbyde lokaler kontor/lager og personale (bogholder, lagerfolk, servicemand) imod at få 50% af virksomheden. Jeg er fristet af tilbudet da det ville være et godt boost til at komme igang, men jeg mener at min idé er mere værd, det er jo stadig mig selv som skal sælge varene og tjene min egen løn ind. Det skal siges at mit koncept ikke er en ny "opfindelse", men mit arbejde som jeg har 5 års erfaring med og nu vil starte for mig selv istedet for at være ansat (handelsvirksomhed). Så min forretningsplan er et samlet koncept med leverandører, produkter, kunder, hele pakken. Det vil sige at jeg kommer med alt knowhow og skal selv sælge varene. Hvor meget kan jeg tillade mig at forvente at investoren skal skyde ind under disse vilkår. .Det er meget svært at prissætte ?? Håber at det er forståeligt ;-) Mitch |
Tilføjelse:
Jeg lurer på om det er fair at forvente et indskud som minimum kan dække min egen løn i 6 eller 12 mdr. ?
Mitch.