Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Email, kundeservice , restordre ovs... hvad gør i ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min kærestes webshop, har haft godt gang i udviklingen af omsætningen, hvorfor det er tid til, at finde et bedre system ( program ) eller andet til at styre kundeserivce, emials,  håndtering af produkter der er i restordre og når de fremsendes i dag samt lager styring.

- Hvordan styrer i emails ?... har i et specielt program.. der snakker sammen med jeres webshop system.. Vi har magento.

- Hvordan styrer i lagret ?.... Har i skemaer i skriver ned i. efterhånden og bestiller i løbende.. ?

- Hvad er jeres proces når et produkt er i restordre ?...

Ps. Jeg håber nogle ville have lyst til at svare, evt . sende en email til info@misslux.dk

Er mest interesseret i firmaer der har over 50 ordre om dagen...

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 13:44

Hej Tommy Mikkelsen

Jeg har sendt dig en e-mail.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra København
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 15:47

Kære Tommy

Det virker mest som et CRM system af en eller anden art du efterspørger.

Dog er det svært at sige hvad der er den bedste løsning for dig, men du bør tage udgangspunkt i din kundedatabase som jeg formoder ligger i Magento, og derefter finde ud af om den kan håndtere dine behov ved hjælp af et plugin, eller om du skal have et eksternt stykke software til at løse opgaven.

Her er lidt ting som kan have indflydelse på hvilken løsning du vælger:

Hvad benytter du til at styre regnskab?

Hvor mange medarbejdere skal arbejde med CRM? Hvad benytter de af e-mail klienter idag?

Det er en god idé at administrere restordre særskilt sammen med din lagerstyring, og derfra levere de nødvendige oplysninger til et evt. support / kundekontakt system, så derfor hvad benytter du til lagerstyring?

I Streetsurfing har vi selv bygget hele vores administrationssystem fra bunden, det kan IKKE anbefales at løse opgaven på den måde. Det billigste og bedste er absolut at klarlægge sine behov og derefter finde et eksisterende system som kan benyttes.

Med venlig hilsen

Klaus Andersen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)