Jeg er nu blevet færdig med mit lille projekt til overvågning af servere og hjemmersider. Dertil kunne det selvfølgelig altid være rart at få nogle flere brugere/kunder, og det er lige hvad jeg har brug for hjælp til. (Se mere på www.serverchecking.dk) Ville bare gerne lige høre jeres input til, hvordan jeg kunne få gang i butikken, da jeg lidt har fundet ud af, at mit produkt nok er noget som folk egentlig ikke er klar over, at de har behov for. De folk der har prøvet det indtil videre, har dog været glade for det, og enkelte har allerede indirekte tjent penge på det via mindre nedetid, så mit produkt virker i hvert fald. ![]() - Jeg har desværre ikke tid til at lave telefon-salg, da jeg har et fast job at passe i dagtimerne, og jeg tror desværre heller ikke, at jeg er speciel god til det. Hvordan ligger det med at få nogen til det? Har jo ikke ligefrem råd til at fastansætte en sælger, og jeg kan ikke forestille mig, at man kan finde nogen der gider uden fast løn. ![]() - Jeg har overvejet om et "brev" til potientielle kunder virker? Jeg har i forbindelse med opstart af virksomhed fået en del reklame-breve, som jeg selv alle har læst, men dog ikke reagereret på nogen af dem, da de ikke lige ramte mit behov. (Hvad siger I andre om det?) - Jeg har oprettet en Google Adwords, men er ikke rigtig noget gang i det. Har fulgt et par guides, og har fået en masse søgeord med, men der er hverken særlig mange visninger eller klik i det. Ellers er jeg åben overfor ideer? |
Jeg er selv i samme dilemma. Skal have tips til at komme ud i mængden af kunder.Min målgruppe er mellemstore virksomheder.
Fik på et tidspunkt det tip at skrive en artikkel og sende den til Børsen, men da jeg ikke er forfatter og det koster en bondegård at få en journalist til at skrive en, ville det være rart, hvis en journalist bare dukkede op og skrev en om mig.
Hvordan bliver man set ????
Hvordan bliver man set ????
Ennas