Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig markedsføring.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle!

Jeg er nu blevet færdig med mit lille projekt til overvågning af servere og hjemmersider. Dertil kunne det selvfølgelig altid være rart at få nogle flere brugere/kunder, og det er lige hvad jeg har brug for hjælp til. (Se mere på www.serverchecking.dk)

Ville bare gerne lige høre jeres input til, hvordan jeg kunne få gang i butikken, da jeg lidt har fundet ud af, at mit produkt nok er noget som folk egentlig ikke er klar over, at de har behov for. De folk der har prøvet det indtil videre, har dog været glade for det, og enkelte har allerede indirekte tjent penge på det via mindre nedetid, så mit produkt virker i hvert fald.

- Jeg har desværre ikke tid til at lave telefon-salg, da jeg har et fast job at passe i dagtimerne, og jeg tror desværre heller ikke, at jeg er speciel god til det. Hvordan ligger det med at få nogen til det? Har jo ikke ligefrem råd til at fastansætte en sælger, og jeg kan ikke forestille mig, at man kan finde nogen der gider uden fast løn.
- Jeg har overvejet om et "brev" til potientielle kunder virker? Jeg har i forbindelse med opstart af virksomhed fået en del reklame-breve, som jeg selv alle har læst, men dog ikke reagereret på nogen af dem, da de ikke lige ramte mit behov. (Hvad siger I andre om det?)
- Jeg har oprettet en Google Adwords, men er ikke rigtig noget gang i det. Har fulgt et par guides, og har fået en masse søgeord med, men der er hverken særlig mange visninger eller klik i det.

Ellers er jeg åben overfor ideer?

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Tilmeldt 20. Oct 05
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:31

Jeg er selv i samme dilemma. Skal have tips til at komme ud i mængden af kunder.Min målgruppe er mellemstore virksomheder.

Fik på et tidspunkt det tip at skrive en artikkel og sende den til Børsen, men da jeg ikke er forfatter og det koster en bondegård at få en journalist til at skrive en, ville det være rart, hvis en journalist bare dukkede op og skrev en om mig.
Hvordan bliver man set ????

Ennas
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 14:34
Prøv og læs de forskellige indlæg her på amino af Mads Mellergård
Tilmeldt 20. Oct 05
Skrevet kl. 14:35
Jeg vil godt have at vide, hvorfor jeg står som elev, når jeg er iværksætter ????
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 14:38
Ja og nu er du klemmesamler, skriv løs og du stiger i graderne
Tilmeldt 20. Oct 05
Skrevet kl. 14:55

Hvordan finder jeg Mads Mellergaard ?

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:05
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 15:06
Hejsa

Mht. til telefonsælgere, kan du "nemt" finde en der interesseret i at arbejde provisionslønnet. kig på freelancer.dk og indsæt en annonce.

Ang. en artikel eller nærmere en pressemeddelelse, så har jeg en del erfaring med at skrive disse.

Send mig en mail, så finder vi en god aminopris....

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 20. Oct 05
Skrevet kl. 15:19
Jaaaaa!!!!! Det lykkedes. Det fungerer, men I må da indrømme, at der er vildt mange på dette web og jeg er ny i komminikation på online, så Forgive me.
Tilmeldt 20. Oct 05
Skrevet kl. 15:20
Lukker af nu. Vi snakkes !
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)