Vi har alle vores ideer til at starte/iværksætte noget og drømmer tit om at det skal blive succes fuldt, og gerne meget indbringende, man hører tit at man står i vejen for ens egen succes, ja måske men der er også et ordsprog der siger at "bag hver en rigdom ligger en forbrydelse" er det sandt, Ja til en hvis grad er det vel, tænk selv på dine projekter, er de på kanten af loven/moralen til tider for at overleve eller er du så heldig at det bare kører på skinner uden bump på vejen?
Mit formål med dette er hvad er det der driver os iværksættere er det pengene eller er det følesen af at præstere noget,følge en af vores "børn" frem i verden, jeg ved det ikke men en ting ved jeg og det er jeg har sat flere projekter igang, hvor kun få af dem er en succes, så det må være mere end penge der driver en iværksætter. |
Hej
Det handler for mig om at sætte noget igang og bygge noget nyt op som andre kan få glæde af.
Det er fedt og få den følelse af andre kan li det man har skabt, det giver mig et kick !!.
Jeg bygger tit op uden og tænke penge i første omgang, men så ender nogen projekter med man faktisk slet ikke kunne få penge udad det, men en helveds masse erfaringer :-)
Jeg har siden 2001 kæmpet med iværksætteri og stadig lige meget gejst nu som for 9 år siden :-)
Jeg har haft et par succes og en heldveds masse fiaskoer, men igen har jeg meget mere erfaring nu..
For mig er det at skabe noget andre gider se/bruge eller kan få gavn af
Mikkel