Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv rig på drømmen......

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har alle vores ideer til at starte/iværksætte noget og drømmer tit om at det skal blive succes fuldt, og gerne meget indbringende, man hører tit at man står i vejen for ens egen succes, ja måske men der er også et ordsprog der siger at "bag hver en rigdom ligger en forbrydelse" er det sandt,  Ja til en hvis grad er det vel, tænk selv på dine projekter, er de på kanten af loven/moralen til tider for at overleve eller er du så heldig at det bare kører på skinner uden bump på vejen?

Mit formål med dette er hvad er det der driver os iværksættere er det pengene eller er det følesen af at præstere noget,følge en af vores "børn" frem i verden, jeg ved det ikke men en ting ved jeg og det er jeg har sat flere projekter igang, hvor kun få af dem er en succes, så det må være mere end penge der driver en iværksætter.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 22:05

Hej

Det handler for mig om at sætte noget igang og bygge noget nyt op som andre kan få glæde af.

Det er fedt og få den følelse af andre kan li det man har skabt, det giver mig et kick !!.

Jeg bygger tit op uden og tænke penge i første omgang, men så ender nogen projekter med man faktisk slet ikke kunne få penge udad det, men en helveds masse erfaringer :-)

Jeg har siden 2001 kæmpet med iværksætteri og stadig lige meget gejst nu som for 9 år siden :-)

Jeg har haft et par succes og en heldveds masse fiaskoer, men igen har jeg meget mere erfaring nu..

For mig er det at skabe noget andre gider se/bruge eller kan få gavn af

Mikkel

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:07

Rigtig godt indlæg, jeg tror det er en blanding om det er for penge eller ej.

Tror når man startere som iværksætter har man en drøm om nogle ting sådan som man selv forstille sig tingene er, med tiden som iværksætter så finder man ud af at alt ikke er så let og nemt som man måske først anser det, og alt dette modspil som man får er vel det der gør det rigtig sjovt og spænende man kender det jo fra et forhold, et forhold der bare "køre" holder tit og ofte ikke i længten men hvor forhold har lidt modspil hist og her tit føre til længer og mere stabile forhold.

Sådan tror jeg også det er når du er ansat i en virksomhed, er det bare at stå op om morgen kl. 8 møde ind og tage hjem kl. 16, du er sikker på at du får din løn hver d. 1, altså et forhold uden modspil.

Springet til at være iværksætter tror jeg er det jeg vil kalde et forhold med modspil bare i arbejdsmarkeds øjne, her ved du hvis det du laver er nået lort, så er det svært at få pengen fra kunden, laver du nået godt får du dine penge og kunden kommer igen og evt. anbefalere dig og dit netværk køre. :) dette tror jeg personligt at grunden til nogle gør det i så fald er det en af de store ting jeg godt kan lide ved at være iværksætter / selvstændig.

Det med om at rigdom ligger en forbrydelse bag det tror jeg er meget forskelliget, men ingen triviel om at der er nogle af de ting man lavere køre lige på kanten til at være ulovligt, men som ikke er alligevel. men igen rigtig godt indlæg du har skrevet her.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:08

Hej Yngve,

Jeg forsøger at skabe reklamefinanserede websites, og laver også lidt ved siden af indenfor webudvikling og søgemaskineoptimering. Det er ikke mit fuldtidsarbejde, men noget jeg laver i min fritid.

Det er først og fremmest det at skabe noget, og se det udvikle sig som driver mig. Det er en pæn biindtægt ved siden af mit almindelige arbejde, og selvom dagens "overskud" nærmer sig 500 DKK, så er der også meget arbejde forbundet i det, med at at bibeholde/øge indtægten.

Når man kigger på forbrugt tid kontra indtjening, så vil det bedre kunne betale sig med et ekstra job i 7-11 :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)