Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jamen, det er jo helt håbløst!!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle grafikere med kendskab til webdesign.

Jeg prøver fortvivlet at oprette en opgave til jer, og jeg søger et ungt håbefuldt menneske, som kan se en idé i et samarbejde med mig. Men hvilken funktionalitet!

Jeg ser der er 600-800 spændende personer, og nu har jeg oprettet en opgave 2 gange, men tror I det vil lykkes.

mvh Bent A

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 21:18

Bent Ahlgreen:

Kære alle grafikere med kendskab til webdesign.

Jeg prøver fortvivlet at oprette en opgave til jer, og jeg søger et ungt håbefuldt menneske, som kan se en idé i et samarbejde med mig. Men hvilken funktionalitet!

Jeg ser der er 600-800 spændende personer, og nu har jeg oprettet en opgave 2 gange, men tror I det vil lykkes.

mvh Bent A

Det skal nok lykkes Yes

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:19

Hej Bent

En form for fejlbeskrivelse vil gøre det langt lettere at hjælpe dig.
Hvad er der sker og hvor?

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 08
Skrevet kl. 21:43

Kære Martin

Har brugerprofil. Opretter en opgave. Får meddelelse om, da jeg ikke er supermedlem, at der vil gå 24 timer. Ganske korrekt, når jeg inviterede folk til at byde, lykkedes det ikke.

Venter 24 timer. Min opgave er ikke at se. Opretter den igen. Pludselig har jeg to opgaver, hvoraf den ene er "approved". Tænker så må jeg kunne gå på jagt efter egnede emner, men nej. Du har ikke oprettet en opgave; men det har jeg jo.

Bedre kan jeg ikke beskrive forløbet. Amino er ikke for gamle tosser, der søger nye håbefulde talenter. Man spilder en masse tid på enkle ting, som gøres pokkers kompliceret, hvorefter alle sidder og spilder deres tid i en verden, hvor der alligevel ikke er noget arbekde at få. Og det er vel i grunden ikke så galt.

Bent A  

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:45

Bent Ahlgreen:
Amino er ikke for gamle tosser

Du ser sku ikke gammel og tosset ud på billedet! :)

Tror lidt luft altid er godt. Jeg har ikke haft problemer med at oprette opgaver der heldigvis men mon ikke Martin T eller en anden Amino Crew kan se hvad der er sket :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:49

Du kan evt. lufte hvad opgaven går ud på? så kan det jo være der er nogen der bider på her :)

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 22:20

Hej Bent

Kan du ikke maile mig en fejlbeskrivelse- gerne med screenshot, så vil vi kigge på det - og også hvad din opgave hedder...

Du kan maile på: support@amino.dk

Mange hilsner

Camilla Thorborg
Amino support

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 08
Skrevet kl. 09:13

Kære Alle

Jeg var så naiv at tro, at jeg "bare lige" kunne kaste mig ind i Amino, og gøre ting og sager. Jeg tror lige, at jeg giver mig tid til at genopfriske funktionerne, inden jeg brokker mig yderligere. Så indenfor de næste 48 timer har jeg vel så meget styr på det, at jeg kan udbyde en opgave, som I oven i købet kan se.

Tak for diverse tilbagemeldinger.

mvh Bent A   

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)