Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link juice mellem forskellige sprog?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Lad os sige at jeg har et rengørings firma på et .dk domæne og med dansk tekst, og jeg får skrevet en masse artikler på engelsk om mit firma og om rengøring m.v.

Hvis disse artikler bliver placeret rundt om i verden og linker til mit rengørings site, med både engelske termer som link tekst og nogle danske termer som links tekst. De danske termer er bare kopieret ind i den engelske tekst.

Vil dette give mit rengørings site noget link juice? Eller er det spild af tid?

Ved godt at det bare er en masse SEO støj på nettet, hvilket jeg ikke vil tale om i denne tråd.

På forhånd tak :-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:13

du kan som udgangspunkt tænke sådan: alle links er gode. om det er spild af tid, kommer an på hvor meget tid du skal bruge på det. jeg bruger gerne ca en time om dagen på at linkbuilde både på danske og udenlandske sider, så længe de har relevant indhold.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 19:57

KTJ-Media.dk:

du kan som udgangspunkt tænke sådan: alle links er gode. om det er spild af tid, kommer an på hvor meget tid du skal bruge på det. jeg bruger gerne ca en time om dagen på at linkbuilde både på danske og udenlandske sider, så længe de har relevant indhold.

Men kan du se nogen kvalitetsforskel hvis du linker fra en engelsk tekst til en dansk tekst?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:59

sådan noget er svært at måle, når man ikke kun gør det enten i DK eller i udlandet.

Men jeg kan da sige så meget at jeg stadig stiger i søgeresultaterne. Og jeg får da også en del besøg fra de eksterne links på udenlandske sider.

det kan godt være at linkene fra udlandet rangere lidt lavere, men det bliver stadig set som et link. og dermed er det min opfattelse at alle links er gode.

MVH Kim 

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 21:07

Tak for info Kim!

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:22

det var da så lidt ;)

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:36

Selv om et link er et link og sjældent kan skade, så er der nu alligevel konsensus om, at der er mest smæk for skillingen ved links fra eget sprog. Og du skal overveje, om du ikke får et større udbytte af at få færre links, men til gengæld af højere kvalitet.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:50

Frank Hellerup Madsen:

Selv om et link er et link og sjældent kan skade, så er der nu alligevel konsensus om, at der er mest smæk for skillingen ved links fra eget sprog. Og du skal overveje, om du ikke får et større udbytte af at få færre links, men til gengæld af højere kvalitet.

I mit tilfælde er det når jeg alligevel bruger tid på udenlandske hjemmesider, det gør man jo tit i vores branche. og især min branche... Jeg mener ikke det kan skade din hjemmeside at få links fra udenlandske hjemmesider. og hvis du kan score nogle hurtige links fra udenlandske hjemmesider vil jeg ikke mene at du skal lade være med at få disse links.

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:44

KTJ-Media.dk:

I mit tilfælde er det når jeg alligevel bruger tid på udenlandske hjemmesider, det gør man jo tit i vores branche. og især min branche... Jeg mener ikke det kan skade din hjemmeside at få links fra udenlandske hjemmesider. og hvis du kan score nogle hurtige links fra udenlandske hjemmesider vil jeg ikke mene at du skal lade være med at få disse links.

Hvis du alligevel befinder dig på sites, hvorfra du kan få et link på et øjeblik, så er dit ekstra tidsforbrug selvfølgelig ikke ret stort og offeromkostningen ikke ret høj.

Men hvis der som i eksemplet tales om at få skrevet artikler på engelsk og lagt ud på artikelsites, skal man overveje, om de ressourcer kunne være brugt bedre andetsteds.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:02

Frank Hellerup Madsen:

Men hvis der som i eksemplet tales om at få skrevet artikler på engelsk og lagt ud på artikelsites, skal man overveje, om de ressourcer kunne være brugt bedre andetsteds.

Det er korrekt at man selvfølgelig skal overveje det hvis man bruger meget tid på det, som jeg også skrev i mit første indlæg.

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)