Kære Aminoer Jeg skal til at starte en rengøringsfirma. Jeg har bare det problem, at jeg ikke har prøvet at starte sådan et firma op før. Jeg er på nuværende tidspunkt også selvstændig erhvervsdrivende inden for en anden branche. Er der nogen der kan fortælle lidt hvad man skal være opmærksom på, når man starter et rengøringsfirma op. Jeg har sammen med min partner fundet en del store kunder som skal bruge noget kontorrengøring. Vi tænker på at starte et Aps. Vi skal finde et forsikringsselskab. Følgende har jeg lidt problemer med at gennemskue: Kender I en god måde man kan få dette overstået eller en nem måde man selv kan gøre dette(et billig gennemskueligt program). Hvilket økonomiske forhold er man nød til at tage højde for, ud over personale og forsikringer, hvis ikke vi har et varelager. Min partner vil stå for kvalitetskontrollen og dialog med medarbejder og kunde, og jeg skal helst stå for papirarbejdet. Min partner har været inden for branchen i mange år, men han har aldrig lavet papirarbejdet. Håber nogen kan hjælpe mig lidt på vejen.
Mvh Fjerbolden
|
Hej.
Du kan købe en virksomheds startpakke hos os, hvor vi hjælper dig med etablering af selskabet, rådgiver om valg af forsikringer, opstart af bogføring incl. kontoplan og valg af bogføringssystem, udarbejdelse af forretningsplan og budgetter samt forhandlings oplæg til møde med banken samt rådgivning om alt det andet du også skal være opmærksom på ved start af virksomhed.
Alt sammen for kr. 3.500,- + moms
De bedste hilsener
Anders Mikkelsen
Nr1