Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekstra domæner

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

oki;) cool, ville bare lige rette det du skrev tidligere da det nemlig kunne forstås som at redirect ikke ville få nogen værdi før der kom indhold på, hvilket jo ikke passer :)

bare vi er enige er det fint

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:34

Er der nogle der kan svare på dette? :)

Vi har også overvejet at lave nogle blogs på de domæner.

Har fået afvide at det er nødvendigt at lave flere webhoteller for at have flere domæner med blogs på. Hvis man har flere blogs på samme webhotel der alle henviser til en anden hjemmeside, vil det have en dårlig indflydelse på siden.

Hvis man eks gerne vil findes på ejendomsmægler nibe, og domæner hedder www.ejendomsmæglernibe.dk, og man inde på bloggen skriver omkring www.edcdanebo.dk og ejendomsmægler nibe. Kan det lade sig gøre at man har flere af disse domæner på samme webhotel?

Grunden til jeg spørger er fordi jeg har fået afvide at der ingen ide er i det.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:40

Søren Klausen:

Har fået afvide at det er nødvendigt at lave flere webhoteller for at have flere domæner med blogs på. Hvis man har flere blogs på samme webhotel der alle henviser til en anden hjemmeside, vil det have en dårlig indflydelse på siden.

Hvis webhotellet understøtter flere domæner, er dette ikke helt korrekt. Men uanset hvad skla du jo ikke købe domæner og putte blogs på som kun linker tilbage til hoveddomænet. Det skal jo være naturligt forstået på den måde at du skal linke til andre hjemmesider også som berøre emnet. Ellers kan google opfatte det negativt.

Når alt kommer til alt, kan det bedre betale sig at bruge tid på at linkbuilde til din nuværende hjemmeside. vi kan jo starte her ;) ejendomsmægler nibe

Men det vil ikke have nogen effekt da du allerede på denne side har linket til www.edcdanebo.dk/

Når du laver links til din hjemmeside lad være med at skrive www adressen men skriv de søgeord som du gerne vil komme frem på. som jeg fx har gjort ovenfor. Men begynd at linkbuilde i stedet for at bruge tid på at få en eller flere nye hjemmesider op at køre, som du så alligevel også bliver nød til at linkbuilde til for at det kan få nogen effekt. 

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)