Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visa Elektron - meget administration

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mattias: Ikke spørg mig om ting jeg ikke har forstand på Smile

Det er Dandomain, og hedder bare PayManager.

Ud over det er det en PBS  aftale jeg har.

Ved ikke helt om det er svar på dit spg............

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:25

I DanDomains betalingsgateway kan man indstille at netop Visa Elektron kun kan gennemføres hvis der er dækning på kortet. Dermed vil de som ikke har dækning slet ikke kunne gennemføre en betaling.

Vi har haft Visa Electron i nogle år - og i starten var det ikke specielt mange som havde det. Men nu er det rent faktisk en større og større del af betalingerne som gennemføres med dette kort. Mange banksælgere råder deres kunder til at tage dette kort, for at undgå overtræk osv.

Det største problem som vi oplever med kortet, er når en kunde har bestilt noget, og derefter gerne vil annulere betalingen. Da beløbet jo er reserveret i 28 dage - og vi ikke kan ophæve denne reservation - giver det ofte anledning til at kunden tror at vi har »taget« deres penge. For at undgå dette er vi begyndt at hæve beløbet og derefter refundere det med det samme. Så det er et godt tip når det sker.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:40

Jesper Laugesen:

Mattias: Ikke spørg mig om ting jeg ikke har forstand på Smile

Det er Dandomain, og hedder bare PayManager.

Ud over det er det en PBS  aftale jeg har.

Ved ikke helt om det er svar på dit spg............

Jo, så giver det pludselig meget bedre mening :-) Jeg har været i en del debat med ePay, om ikke de ville lave det samme, for jeg mister jo bare ordren, når der ikke er dækning på kortet.. Og i den forbindelse kunne det være ret interessant om du brugte en anden gateway end DanDomain, men det gør du så ikke Wink Rigeligt svar på mit spg, jeg takker.. :+)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)