ville høre om nogle af jer sidder inde med information om hvordan de forskellige rejseselskaber skaffer billetter til diverse engelske fodbold kampe - Specielt London klubberne.
Når jeg har været på tur med drengene, har jeg erfaret at det stort set er umuligt at skaffe billetter via de "normale kanaler". Man skal stort set altid på "sort-børsen", da dette jo er lovligt i andre lande. Men som alle ved, så løber de hvide penge hurtigt op på det "sorte marked".
Nogen der kan give input, så er det mere end velkommen.
Jeg vil gerne bakke op om Fashion-Seller's forslag
Jeg har selv kun set en enkelt kamp i London (West Ham - Tottenham) og der havde vi købt billet gennem Arte Udland. Skulle jeg afsted oftere, ville jeg dog klart investere penge i et fanklubmedlemsskab - kender en, der er i Liverpool et par gange per sæson, og han køber billetterne gennem deres fanklub.
Jeg vil i øvrigt på det varmeste anbefale en kamp i de lavere divisioner også - der kan man som oftest købe billetter på helt reel vis ved billetlugen. Det er billigere og ofte er stemningen mere intens - har selv oplevet Millwall på The Den og dét var fedt!