Vil du lave noget tilsvarende, så glem det tooo late! Du er oppe imod en mastodont, som smider et 2 cifret millionbeløb i reklamer her i år...
ja historien har jo vist at der kun er plads til en af hver type virksomhed. Kun en supermarkedskæde. Kun en it forhandler på nettet. Kun en kommerciel radiostation.
Så surt. Men sådan er det. Konkurrence er skidt og ikke til at leve med...
Mvh
Jesper
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
Jeg spørg mere til det da jeg ikke helt kan se hele vejen gennem konceptet..
Er det noget med at samle en hel masse og få store rabatter den vej igennem ?
Eller bare gode tilbud..
Jeg vil dog mene som Jesper siger, der er altid plads til en mere så længe man skælder sig ud fra mændgen, dette tror jeg dog hurtigt jeg kunne gøre ;-)
Vil du lave noget tilsvarende, så glem det tooo late! Du er oppe imod en mastodont, som smider et 2 cifret millionbeløb i reklamer her i år...
ja historien har jo vist at der kun er plads til en af hver type virksomhed. Kun en supermarkedskæde. Kun en it forhandler på nettet. Kun en kommerciel radiostation. Så surt. Men sådan er det. Konkurrence er skidt og ikke til at leve med... Mvh Jesper
Formulerede det lidt forkert... Det er mere eller mindre umuligt at lave et tilsvarende site nu, da budskabet vil drukne i Mycitydeals reklame... Vi er helt enige på det andet.
Mikkel Her er et eksempel. Du sælger tshirts i din webshop eller butik. Nu sælger du så et gavekort med en værdi på 150 kr til f.eks 50 kr. Brugerne af Mycitydeal køber så et gavekort med 150 kr på og betaler kun 50 kr. Mycitydeal tager et gebyr af de 50 kr til dækning af deres omkostninger osv. Shoppen får resten efterhånden, som gavekortene indløses... De har helt sikkert fundet deres inspiration i affiliate ;D