Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆÆÆLP... Jeg bliver spammet ihjel

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Forresten!
Quote: Smart Money Equities

Hold dig langt væk - det er en kendt scam ude op internettet og lad være med klikke på noget som helst!

JEg glemte også at nævne:

Brug McAfee Siteadvisor - gratis tjenste og beskytter i realtime mod ondartede sider. Advarer ved rødt/grønt/gult stop lys i din browsrer IE/ Firefox

http://www.siteadvisor.com

Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:34
jeg har sat min mail op til at videresende alt mail til en gmail, som så sender alt post videre til min mail.. dvs. bruger gmail som spamfilter.. jeg får ca. 20-30 spammails om dagen og de bliver fanget hver og en (kan se at jeg bl.a. også får den du omtaler). den har aldrig nogen sinde fanget en ikke spam mail. - det tager ikke lang tid at sætte op + man får en backup af alle sine mails..
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 19:07
Dato: 06-12-2006 18:33:53 Forfatter: KristianKH jeg har sat min mail op til at videresende alt mail til en gmail, som så sender alt post videre til min mail..

Kører det så ikke i ring ?

Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 23:08
Dato: 06-12-2006 19:06:50
Forfatter: CD
Dato: 06-12-2006 18:33:53 Forfatter: KristianKH jeg har sat min mail op til at videresende alt mail til en gmail, som så sender alt post videre til min mail..

Kører det så ikke i ring ?

nope ikke hvis du har 3 email i alt: 1 modtage/sende, 1gmail/spam filter og 1 læse 100% spamfri indbakke.. når det først er sat op funger det fint.
har faktisk ikke prøvet med kun 2 mailkonti, men det burde ikke være svært, man skal blot sætte et filter op på den første mail til ikke at videresende alle mails der kommer fra @gmail.com, så burde de jo ikke køre i ring

mvh
kristian

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)