Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆÆÆLP... Jeg bliver spammet ihjel

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin - Har I planer om at lave et spamfilter til Thunderbird?
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 12:13
Har I planer om at lave et spamfilter til Thunderbird?

Thunderbird har et super spamfilter indbygget i forvejen. ;-)

Jeg får flere hundrede spammails om dagen, men sjældent nogen slipper igennem Thunderbird.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 19:28
Dato: 05-12-2006 12:13:17 Forfatter: Paul Sørensen
Har I planer om at lave et spamfilter til Thunderbird?

Thunderbird har et super spamfilter indbygget i forvejen. ;-)

Jeg får flere hundrede spammails om dagen, men sjældent nogen slipper igennem Thunderbird.

Jeg har så den modsatte oplevelse, jeg får alt alt for meget spam, derfor det kunne være dejligt med et ekstra spamfilter...

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 20:47
Jeg er sjovt nok begyndt at modtage en hulens masse spammails på russisk! Det er kommet indenfor den sidste måned, og der slipper vel nemt 10-15 igennem mine 2 spamfiltre (herunder spamfighter) om dagen, alene af de russiske.

Men fair nok. Spamfiltrene stopper adskillige hundrede dagligt.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:25
Vi kommer med et filter der virker til alle platforme i starten af det nye år.
Det skulle have været færdigt nu, men for at være ærlig er vi næsten lagt ned af succes.
Vi får 8.000 - 9.000 ny brugere om dagen og det kræver lidt at holde styr på :-)

Dbh Martin
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 09:14
Dato: 06-12-2006 08:24:30 Forfatter: Martin Thorborg Vi kommer med et filter der virker til alle platforme i starten af det nye år.
Det skulle have været færdigt nu, men for at være ærlig er vi næsten lagt ned af succes.
Vi får 8.000 - 9.000 ny brugere om dagen og det kræver lidt at holde styr på :-)

Dbh Martin

Alle tre dele er jo helt fantastisk

Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:08
B-ones indbyggede spamfilter er ikke mere værd end det du betaler for det og det er jo ikke meget  Jeg bruger selv Norton's antispam og det fungere fint. Jeg modtager over 600 spammails om dagen (for alle mine e-mail adresser) og det er kun 5-6 der smutter igennem i snit. Den er hurtig til at lære når jeg siger noget er spam. Desværre har det en tendens til at fange mere end spam, nogle af mine kunders e-mails smutter i filteret og stort set alle nyhedsbreve (som jeg gerne vil have) bliver også fanget. Så man skal kigge listen med fangede e-mails igennem alligevel.

PS. Kender du et spamfilter som giver afsenderen elektrochock hver gang jeg modtager en spammail så vil jeg have det!

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:25
Dato: 06-12-2006 11:07:36 Forfatter: Thomas x

PS. Kender du et spamfilter som giver afsenderen elektrochock hver gang jeg modtager en spammail så vil jeg have det!

Martin T snakkede om der var en større opdatering på vej af Spamfighter, så det kan være det er inkluderet der!

Fra Vanløse
Tilmeldt 1. Dec 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:39
Dato: 04-12-2006 15:27:17
Forfatter:InMedia Reklame

Er der andre der bliver spammet af dem og hvordan stopper jeg dem? De sender fra nye email-adresser hver gang. Er der en måde jeg kan få noget information om hvor de sk*de mails kommer fra, så jeg kan anmelde dem?

Her er den sidste mail jeg modtog fra de *#%¤''! spammere:

Ja nye e-mail adresser er meget almindeligt - men man kan undersøge om de skifte ip adresser også og vurdere
om man blot skal blokkere disse - nogle gange er de servere som der spammes fra allerede blacklistet andre
steder også - af samme årsag.

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 17:00
He he...
Der er ikke noget du kan gøre med mindre det er nordiske firmaer som sender skridtet til dig.

Du er formodtenlig som de flste blevet ramt af en proffisionel (og kriminel) spammer og der kan du ikke klage og hvis gjorde så ville du bare blive oversøvmmet med mere spam!
Hvis du vil se  hvem det er som sender dig de venlig brev om penis forlængning boobjobs og hvad ved jeg så klik på linken og derefter på anvne så kan du læse lidt...

http://www.spamhaus.org/rokso/

En god og (u)hyggelig læsning, men lærerig...

Det du kan gøre:

1) aldrig give din privare el firma mail til folk du ikke stoler på, herunder registeringer på websites, formularer etc. Bruge en dedicerer oprettet skrald  mail adresse aka. "myspammail@hotmail.com" som du bruger til alt du ikke stoler på.

2)ALDRIG have din/e mail adresser på din firmas website i klar tekst(skal krypteres el. læg op som billdefil) da mail adresser på websites er den største insamlingskilde for spammers gennem at de har spamrobtter(Servere med installerede spambots) som scanner internettet 24/7/364 for mail adresser på samme måde som google gør med websites, mne på den ondsinte måde. De scanner også mail servere for at se hvis disse ar aktive ved at teste dem af og hvis din mail adresse er aktiv.... whoopti doo! Du får så leveret spam i massevis.

3) Bruge sikkerheds software og riktigt god anti spam software a la Sunbeltsoftware IhateSpam ( http://www.sunbelt-software.com/iHateSpam.cfm )
til at filtere det værste fra, samt uddanne dine brugere i "sikkerhed og brug af internettet på den rigtige måde"

Det er desværre ikke så meget mere du kan gøre, men det er sådan set det - vær fornuftig på internettet - stay safe and use common sense.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)